• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Knijpen van usenet door UPC (en supernews)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter apathy
  • Startdatum Startdatum
apathy zei:
Hebben meer mensen last van het knijpen van bandbreedte?

Nergens last van, maximaal mogelijke snelheid voor ons abonnement wordt gewoon gehaald (Eweka).

30-8-2012 14-21-42.png


Net zoals we bij 120Mb/s hadden, wordt dit ook gewoon gehaald.

Edit: aaaah, staat nu Supernews in topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook regelmatig zeer lage dowloadsnelheden via usenet (supernews)
Zal wel een capaciteitsprobleem bij UPC zijn. Is namelijk vrijwel altijd overdag.
 
richard zei:
Hier ook regelmatig zeer lage dowloadsnelheden via usenet (supernews)
Zal wel een capaciteitsprobleem bij UPC zijn. Is namelijk vrijwel altijd overdag.

Als er een capaciteits probleem bij UPC is dan heb je sowieso trage download snelheden.
 
Geen problemen hier met XsNews. Geen geknijp.
 
Geen problemen hier . Vanmiddag en begin van de avond bezig geweest met XsNews
 
Terug
Bovenaan