A
abijvoe1
Hallo,
Bij thuiskomst is mijn Thomson (?) DVR helemaal donker (geen tijdsaanduiding of standby lampje)en ik kan hem ook niet meer starten. Een paar keer een zg. reset gedaan. Ik krijg dan de welbekende melding "software update in proces, ... etc". Vervolgens maakt de DVR geluid alsof hij opstart (ik zie ook wat lampjes knipperen), daarna begint het apparaat (tamelijk hard) klikkende geluiden te maken. Dat duurt ongeveer een minuut. Verder gebeurt er niets. Hij blijft donker en geeft nog steeds geen klokje of stanby lampje te zien. Betekent dat dat hij nu kapot is? De harde schijf stuk? En moet er dan een monteur komen of kan je hem ruilen?
Bij thuiskomst is mijn Thomson (?) DVR helemaal donker (geen tijdsaanduiding of standby lampje)en ik kan hem ook niet meer starten. Een paar keer een zg. reset gedaan. Ik krijg dan de welbekende melding "software update in proces, ... etc". Vervolgens maakt de DVR geluid alsof hij opstart (ik zie ook wat lampjes knipperen), daarna begint het apparaat (tamelijk hard) klikkende geluiden te maken. Dat duurt ongeveer een minuut. Verder gebeurt er niets. Hij blijft donker en geeft nog steeds geen klokje of stanby lampje te zien. Betekent dat dat hij nu kapot is? De harde schijf stuk? En moet er dan een monteur komen of kan je hem ruilen?
