B
Bart Boos
Hallo allemaal,
ten eerste de aller beste wensen voor het nieuwe jaar.
Nu het volgende, de kleuren die via de mediabox gaan zijn soms groenig of blauwig en soms normaal, terwijl bij gewoon analoog tv de kleuren perfekt zijn
heeft iemand hier raad mee ?
ten eerste de aller beste wensen voor het nieuwe jaar.
Nu het volgende, de kleuren die via de mediabox gaan zijn soms groenig of blauwig en soms normaal, terwijl bij gewoon analoog tv de kleuren perfekt zijn
heeft iemand hier raad mee ?
