Z
Zulake
Hallo iedereen,
Onlangs heb ik mijn abonnement omgezet naar een alles-in-1 voordeelpakket met stapelkorting.
Dankzij deze keuze betaal ik nu minder per maand en krijg ik Digitale TV Starter erbij. Internet en telefonie blijft ongewijzigd.
Het werkt allemaal prima verder, alleen viel me zojuist iets op waar ik me van af vroeg wat het was.
Ik heb de decoder via HDMI aan de TV gekoppeld, en de rood/witte tulpjes naar de Line-In van mijn computer.
Heb 2 geluidskaarten, hoge kwaliteit + onboard waarbij onboard voor line-in is, tevens gebruik ik mijn TV als monitor via HDMI.
Zojuist hoorde ik ineens een soort "plop" geluid uit de speakers. Ik keek dus even rond wat dat was, en mijn oog viel toevallig op het display van de decoder, welke ineens uit was. Normaal staat er een tijd in, maar dat was nu verdwenen. Het rode standby lampje brandde nog wel.
Wat is er aan de hand als het display uit gaat? Na circa 3 minuten kwam de tijd weer terug in beeld en hij werkt wel weer gewoon ondertussen.
Onlangs heb ik mijn abonnement omgezet naar een alles-in-1 voordeelpakket met stapelkorting.
Dankzij deze keuze betaal ik nu minder per maand en krijg ik Digitale TV Starter erbij. Internet en telefonie blijft ongewijzigd.
Het werkt allemaal prima verder, alleen viel me zojuist iets op waar ik me van af vroeg wat het was.
Ik heb de decoder via HDMI aan de TV gekoppeld, en de rood/witte tulpjes naar de Line-In van mijn computer.
Heb 2 geluidskaarten, hoge kwaliteit + onboard waarbij onboard voor line-in is, tevens gebruik ik mijn TV als monitor via HDMI.
Zojuist hoorde ik ineens een soort "plop" geluid uit de speakers. Ik keek dus even rond wat dat was, en mijn oog viel toevallig op het display van de decoder, welke ineens uit was. Normaal staat er een tijd in, maar dat was nu verdwenen. Het rode standby lampje brandde nog wel.
Wat is er aan de hand als het display uit gaat? Na circa 3 minuten kwam de tijd weer terug in beeld en hij werkt wel weer gewoon ondertussen.
