Na de volgende vraag te hebben gesteld aan klantenservice:
Hallo,
Graag zou ik uitgebreide informatie ontvangen over internet van Ziggo.
Welke restricties, filters en blokkades worden uitgevoerd op een internetverbinding, websites en portadressen?
Heb zelf een domein met Email en heb ooit eens een proefabonnement gehad waar ik geen gebruik kon maken van mijn eigen mail server. De mailserver van ziggo zelf werkte toen zeer slecht, lees nu op de website nog steeds over problemen met ziggo mail. Dus wil graag voor een eventuele overstap naar ziggo internet weten of er poorten voor een externe mail server geblokt word?
Ontving ik dit antwoord:
Wij ondersteunen helaas uw vraag niet, u kunt uw vraag stellen aan Service+
U bereikt Service+ via 0900 - 1876 (€ 0,65 per minuut). De Service+ adviseurs staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Om er voor te zorgen dat u niet achteraf voor verrassingen komt te staan, biedt Service+ vaste diensten voor een vaste prijs. Zo weet u op voorhand waar u aan toe bent. Op onze website vindt u een overzicht van alle door Service+ ondersteunde elektronicaklussen en de bijbehorende tarieven.
Let op: opent een van de links in deze e-mail niet direct in uw internetbrowser? Klik dan met uw rechter muisknop op de link, kies voor ‘snelkoppeling kopiëren’, en plak de link direct in de adresbalk van uw browservenster
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXX
Medewerker Klantenservice
Vermoed dat mijn contactformulier niet eens goed is gelezen. Met een antwoord als deze weet je wel gelijk waar je aan toe bent bij Ziggo. Je word gewoon klakkeloos doorverwezen naar een duur betaald nummer bij elk vraag en/of probleem. Verder zijn ze ook niet bereikbaar via e-mail. Hoezo klantvriendelijk.:no:
Hallo,
Graag zou ik uitgebreide informatie ontvangen over internet van Ziggo.
Welke restricties, filters en blokkades worden uitgevoerd op een internetverbinding, websites en portadressen?
Heb zelf een domein met Email en heb ooit eens een proefabonnement gehad waar ik geen gebruik kon maken van mijn eigen mail server. De mailserver van ziggo zelf werkte toen zeer slecht, lees nu op de website nog steeds over problemen met ziggo mail. Dus wil graag voor een eventuele overstap naar ziggo internet weten of er poorten voor een externe mail server geblokt word?
Ontving ik dit antwoord:
Wij ondersteunen helaas uw vraag niet, u kunt uw vraag stellen aan Service+
U bereikt Service+ via 0900 - 1876 (€ 0,65 per minuut). De Service+ adviseurs staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Om er voor te zorgen dat u niet achteraf voor verrassingen komt te staan, biedt Service+ vaste diensten voor een vaste prijs. Zo weet u op voorhand waar u aan toe bent. Op onze website vindt u een overzicht van alle door Service+ ondersteunde elektronicaklussen en de bijbehorende tarieven.
Let op: opent een van de links in deze e-mail niet direct in uw internetbrowser? Klik dan met uw rechter muisknop op de link, kies voor ‘snelkoppeling kopiëren’, en plak de link direct in de adresbalk van uw browservenster
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXX
Medewerker Klantenservice
Vermoed dat mijn contactformulier niet eens goed is gelezen. Met een antwoord als deze weet je wel gelijk waar je aan toe bent bij Ziggo. Je word gewoon klakkeloos doorverwezen naar een duur betaald nummer bij elk vraag en/of probleem. Verder zijn ze ook niet bereikbaar via e-mail. Hoezo klantvriendelijk.:no: