• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klantenservice Ziggo versus Service Plus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gelo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gelo

Net een alles-in-een aangeschaft en een heb een vraag over de aarding AOP. Eerst service plus gebeld (duur!) die me doorverwezen naar de klantenservice. KS komt er niet aan uit, geeft het gewoon op en verwijst me weer naar Service Plus die vervolgens stelt dat ik toch echt de KS moet hebben.....Hoe ga ik dit doorbreken? Ik ga in ieder geval mijn vraag op dit forum plaatsen, misschien komt er een zinnig antwoord!
 
Aarding AOL

Hoi TRFO, zie mijn andere bericht vandaag.
 
Ik heb kort geleden met de webcare contact gehad over mijn AOP die mij vertelde dat ik als ik de klantenservice belde ik gewoon moest vragen naar een STORINGSMONTEUR (en dus niet naar monteur en/of service plus). De storingsmonteur komt namelijk gratis langs om een AOP te plaatsen en/of te repareren.
 
Omdat de KS er van overtuigt is dat het geen storing betreft in het Ziggo signaal. Als het Ziggo signaal goed is en ze denken dat het aan je eigen installatie of apparatuur ligt, dan verwijst de KS naar de (te betalen) service+. Die zijn in het leven geroepen om problemen bij klanten in hun eigen apparatuur of installatie (betaald) op te lossen.

Desondanks komt het wel eens voor dat wat snel naar Service+ verwezen wordt ondanks dat het een Ziggo storing betreft. Volhouden dat het toch een Ziggo storing is, werkt dan wellicht.
 
Ik heb zelf niet echt veel ervaring met de Ziggo klantenservice. Ik weet wel dat toen ik nog anti-kraak woonde in Nijmegen met een paar studenten samen in 1 huis UPC het niet de moeite waard vond om een AOP te plaatsen. Want ach alles werkte toch zoals het hoorde.

We sloten een abonnement af en kwamen er achter dat de groene kabel in de kelder uit de muur kwam maar daar stopte. Ook ontdekte we dat de TRIS 2000 niet werkte, daar zat een witte kabel in die in de kelder uit kwam en daar weer via een gaatje in de muur naar de buren liep. Vorige bewoners zijn daar dus heel creatief geweest de kosten zo te delen. Omdat er ook een klein gaatje naar de huiskamer liep vanaf de kelder net waar de groene kabel uit kwam wilde die storingsmonteur zonder er een TRIS2000 of andere AOP dat ding direct op de TV aansluiten door zelf een witte kabel via dat gaatje omhoog te leggen en dan op de TV aan te sluiten en aan de andere kant op de groene kabel te maken. Het was dat er ik er op aan drong dat hij de kabel gewoon via de kelder direct naar de TRIS2000 liet lopen en die andere kabel maar door te knippen. En dat hebben ze nog in rekening gebracht ook. Dus wat dat betreft vind ik het best netjes dat Ziggo een storingsmonteur langs stuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het simpelweg verkeerd dat wij moeten betalen om de storingen van Ziggo op te lossen. Zie mijn post van vandaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan