• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klantenservice: wie weet t wel?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jeann
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jeann

Klantencontact is voor een groot bedrijf naar mijn mening essentieel. Bij Ziggo ben je volledig overgeleverd aan de grillen van de persoon die je aan de lijn krijgt.
Probleem: onderbrekingen in signaal internet.
medwerkster 1: heel meedenkend en vriendelijk en belooft een nieuwe versterker op te sturen (naar haar mening het probleem)
helaas..... ik ontvang niets.
medewerkster 2: weet nergens van en de call is niet geregisteerd en van toenzenden is geen sprake. Sterker: iedereen kan wel iets zeggen en er werd getwijfeld aan mijn eerlijkheid. Zeer onprettig contact en ik neig naar opzeggen.
medewerker 3: teruggebeld om een klacht in te dienen. Sorry en het gevraagde zou worden opgestuurd. Helaas een modem terwijl het om een versterker ging.
medewerker 4: aangegeven foutieve zending. Weer sorry. Men belooft het juiste apparaat op te sturen.
Ben benieuwd.
Professioneel??? mn. medewerkster 2 helpt een bedrijf op die manier om zeep. Ziggo??? Beter xs4all
Ja hoor. Uiteindelijk wordt een modem en versterker afgeleverd maar op een fout adres!!
Voor mij helder dat Ziggo zijn zaakjes niet op orde heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij elke isp gaat wel eens wat mis, xs4all heeft nog steeds mijn sympathie, als er iets was dan meteen via 1e of 2e lijn direct een oplossing. Op mijn vorige adres haalde ik beloofde up/down snelheden niet, alles gechekt ook KPN gasten op zolder, nooit opgelost dus geswitched nr Ziggo. Niettemin zou ik graag weer kiezen voor XS4all want daar zit wel de kennis.
 
Afgelopen week klant met XS4all geholpen. XS4all had klant gebeld dat hun internetsnelheid hoger kon, zij zouden een nieuw modem sturen.

Modem geinstalleerd, geen snelheidsverandering, hierna bijna 1 uur aan de lijn gehangen om de verbinding naar VDSL om te zetten om de beloofde snelheid te krijgen. Sinds ze bij KPN zijn is hun helpdesk ook slechter geworden.

Dus iedere helpdesk heeft er helaas last van, al moet ik wel zeggen dat ik steeds de juiste personen aan de lijn heb gehad bij Ziggo.
 
Via Twitter al eens de Webcare geprobeerd? Ik heb er tot nu toe prima ervaringen mee:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan