M
MrlY
Zo'n anderhalf tot twee jaar geleden hebben wij een ontvanger aangeschaft waarmee je ook kan opnemen. Al vanaf het begin hebben wij af en toe een klacht gehad, waarbij we wel beeld hadden, maar geen geluid.
Na contact met de klantenservice bleek dat wij de fabrieksinstellingen moesten resetten, vervolgens zou het geluid weer werken.
Eens in de zoveel tijd was het weer zover en hadden we geen geluid, vervelend want dan moet je een fabrieksreset doen, die toch wel even duurt (vooral vervelend als je precies 8 uur de televisie aan doet om het nieuws te kijken).
Hoewel het een oplossing is, hebben we de klachten steeds vaker. Van eens per maand is het al bijna 4 keer per week geworden!
We hadden met de klantenservice gebeld om het probleem te bespreken. Op dat moment hadden we geen storing, dus adviseerde de klantenservice ons om pas te bellen als dit wel weer het geval was, zodat ze ons konden helpen. Mogelijk was de software niet recent of was er een defect in de ontvanger.
Gister avond was het weer feest, net op het moment dat we Boer zoekt vrouw willen kijken.. Geen geluid! Alweer niet! Meteen met de klantenservice gebeld. Het duurde al bijna 10 minuten voor we een medewerker aan de lijn konden krijgen en nadat we eindelijk iemand te spreken kregen, konden ze niets voor ons betekenen dan dat we een fabrieksreset moesten uitvoeren..
JA, WE WETEN DAT WE EEN FABRIEKSRESET MOETEN UITVOEREN, WE DOEN NIKS ANDERS MEER!
Behalve deze 'tip' werd er alleen maar constant herhaald dat de ontvanger niet meer in de garantie zit en dat ze niks voor ons konden betekenen. We hebben nota bene de ontvanger bij Ziggo gekocht, omdat we gebruik willen maken van ZIGGO. Als de hardware niet naar behoren werkt, hoe denkt Ziggo dan dat we klant blijven?
Het is frustrerend dat je eerst iemand aan de lijn krijgt, die van alles beloofd als je weer storing hebt, maar op het moment dat je er last van hebt, een niet thuis krijgt van Ziggo.
Inmiddels hebben we op aanraden van vrienden de software handmatig geupdate, maar ook dat mocht niet baten. Wij zijn al bezig met het zoeken naar een nieuwe provider, die wel de ondersteuning kan bieden die we nodig hebben. Een provider die wat anders kan zeggen dan dan de ontvanger buiten de garantie valt.
Als we van tevoren hadden geweten dat er een garantie periode op zat, hadden we het ding meteen al laten vervangen in plaats van maar braaf die fabrieksreset te doen.
Ik vind het echt schandalig en ik vraag me af of meer mensen deze problemen met Ziggo ondervinden.
Na contact met de klantenservice bleek dat wij de fabrieksinstellingen moesten resetten, vervolgens zou het geluid weer werken.
Eens in de zoveel tijd was het weer zover en hadden we geen geluid, vervelend want dan moet je een fabrieksreset doen, die toch wel even duurt (vooral vervelend als je precies 8 uur de televisie aan doet om het nieuws te kijken).
Hoewel het een oplossing is, hebben we de klachten steeds vaker. Van eens per maand is het al bijna 4 keer per week geworden!
We hadden met de klantenservice gebeld om het probleem te bespreken. Op dat moment hadden we geen storing, dus adviseerde de klantenservice ons om pas te bellen als dit wel weer het geval was, zodat ze ons konden helpen. Mogelijk was de software niet recent of was er een defect in de ontvanger.
Gister avond was het weer feest, net op het moment dat we Boer zoekt vrouw willen kijken.. Geen geluid! Alweer niet! Meteen met de klantenservice gebeld. Het duurde al bijna 10 minuten voor we een medewerker aan de lijn konden krijgen en nadat we eindelijk iemand te spreken kregen, konden ze niets voor ons betekenen dan dat we een fabrieksreset moesten uitvoeren..
JA, WE WETEN DAT WE EEN FABRIEKSRESET MOETEN UITVOEREN, WE DOEN NIKS ANDERS MEER!
Behalve deze 'tip' werd er alleen maar constant herhaald dat de ontvanger niet meer in de garantie zit en dat ze niks voor ons konden betekenen. We hebben nota bene de ontvanger bij Ziggo gekocht, omdat we gebruik willen maken van ZIGGO. Als de hardware niet naar behoren werkt, hoe denkt Ziggo dan dat we klant blijven?
Het is frustrerend dat je eerst iemand aan de lijn krijgt, die van alles beloofd als je weer storing hebt, maar op het moment dat je er last van hebt, een niet thuis krijgt van Ziggo.
Inmiddels hebben we op aanraden van vrienden de software handmatig geupdate, maar ook dat mocht niet baten. Wij zijn al bezig met het zoeken naar een nieuwe provider, die wel de ondersteuning kan bieden die we nodig hebben. Een provider die wat anders kan zeggen dan dan de ontvanger buiten de garantie valt.
Als we van tevoren hadden geweten dat er een garantie periode op zat, hadden we het ding meteen al laten vervangen in plaats van maar braaf die fabrieksreset te doen.
Ik vind het echt schandalig en ik vraag me af of meer mensen deze problemen met Ziggo ondervinden.