• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klantenservice UPC is echt WAARDELOOS...

Berichten
10
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
UPC heeft een administratie die ze maar niet kloppend krijgen plus klantenservicemedewerkers die voor het merendeel niet weten wat ze doen en uiteindelijk niets voor je kunnen betekenen.

Hier ons verhaal, in het kader "lucht je hart":
  • In 2004 verhuist naar een woning met huisnummer met toevoeging III hoog. Verhuizing van onze diensten ging soepel (TV, internet en telefoon).
  • In 2006 besluit de gemeente dat de huisnummers na een grote renovatie vernieuwd moeten worden. Dit heeft als gevolg dat ons huisnummer + toevoeging + postcode wijzigt. Wij bellen naar UPC met deze "verhuizing". Is zo geregeld verzekert ons een behulpzame UPC medewerker, het gaat om een administratieve verhuizing. Dat lijkt goed te gaan, we worden wel nog steeds op ons oude adres aangeschreven maar we laten het zo ervan uitgaande dat wij ons best hebben gedaan.
  • In 2007 begint UPC ons op het nieuwe nummer aan te schrijven als "bewoner van" en heet ons hartelijk welkom. Of wij diensten van UPC willen afnemen. Zo niet, sluiten zij binnenkort het signaal af.
  • Wij direct bellen met de klantenservice, leggen alles uit en weer komt het goed volgens de medewerker.
    Echter, weer brieven over afsluiting als we niet gaan afnemen.
  • Wij bellen voor onze vakantie een een blijkbaar capabele medewerker vertelt ons dat we een brief moeten sturen naar het hoofdkantoor met de beschikking van de gemeente en dat het dan in orde komt. Zo gezegd, zo gedaan ruim op tijd. Wij lekker op vakantie.
  • Een week na terugkomst sluit UPC ons af. >:(
  • Het duurt een week elke dag bellen om het signaal weer aan te zetten, flater na flater van de klantenservice waarbij je elke keer opnieuw je hele verhaal moet ophangen en ze het dan nog niet snappen. Ze hebben de brief ontvangen, elke medewerker kan die zo "opvragen". Ze moeten ontzettende moeite doen om ons telefoonnummer te behouden en sluiten ons compleet nieuw aan op ons nieuwe nummer en postcode.

Alles lijkt in orde. Maar dan schrijven ze ons nog steeds keurig aan met het oude nummer... >:( :gestoord2:

  • Bellen (voor de 1000e keer): Ja het is een overgang, over een week klopt het.
  • Na een week bellen (voor iets anders). NOG STEEDS HET OUDE ADRES!!

De oplossing van de medewerker: "Je moet maar een brief schrijven naar het hoofdkantoor, ik kan niets voor u doen"!. :gestoord2:

Na al deze ergernissen, afsluiting (een week lang geen internet, tv, telefoon!), telefoonkosten (met je mobiel uren naar de klantenservice bellen! :thumbsdownangry:) is het UPC gelukt om precies de beginsituatie te hercreëren!

Ik denk er sterk over om helemaal bij ze weg te gaan. Echt schandalig...

UPC GEFELICITEERD MET DEZE FANTASTISCHE KLANTENSERVICE!
 
Lijkt me een geval, waar UPC absoluut een coulance regeling mee moet treffen. Dit is echt zot en buiten de schuld van de klant om.
 
@fmvaz, erg vervelende situatie. We willen graag een poging doen om de zaken op orde te maken. Ik raad je aan een bericht te sturen naar Jezper-UPC. Hij is meer gespecialiseerd in administratieve zaken.
 
Charlie-UPC zei:
@fmvaz, erg vervelende situatie. We willen graag een poging doen om de zaken op orde te maken. Ik raad je aan een bericht te sturen naar Jezper-UPC. Hij is meer gespecialiseerd in administratieve zaken.

Charlie,
Ben bang dat Jezper op dit moment ook ondersneeuwt. Midden vorige week heb een vraag gesteld, over een nogal storende fout van UPC mbt de administratie en geheel tegen de gebruikelijke werkwijze van Jezper in hebben wij tot op heden niets vernomen. We hebben geprobeerd het telefonisch voor elkaar te krijgen, maar weer was er een melding dat we er te laat betaald zou hebben ( 18e factuur online beschikbaar 19e geaccoordeerd+ toestemming moest voor de 4e binnen zijn maar UPC incasseert pas de 6e) ....

er gaat volgens weer een hoop fout met de administratie..
 
Ik zal proberen Jezper-UPC een bericht te sturen...
 
Nou moe, zowel Jezper-UPC als Charlie-UPC reageren tot nu toe niet op mijn berichten... :-\
Ook op het forum weer een dead-end?
 
Op mijn nieuwe woonadres klopt mijn toeveging aan het nummer niet.

Toen ik daar achter kwam heb ik een poging ondernomen om de A te veranderen in B.

De medewerkster op de HD vroeg of dat echt nodig was....want het was een hele klus om
dat te wijzigen.

Heb toen aangegeven dat het maar zo moest blijven, in mijn geval is het niet zo'n ramp want
ik woon alleen met een huisbaas beneden. Dus de post komt wel aan.
 
Triple_NL zei:
Charlie,
Ben bang dat Jezper op dit moment ook ondersneeuwt. Midden vorige week heb een vraag gesteld, over een nogal storende fout van UPC mbt de administratie en geheel tegen de gebruikelijke werkwijze van Jezper in hebben wij tot op heden niets vernomen. We hebben geprobeerd het telefonisch voor elkaar te krijgen, maar weer was er een melding dat we er te laat betaald zou hebben ( 18e factuur online beschikbaar 19e geaccoordeerd+ toestemming moest voor de 4e binnen zijn maar UPC incasseert pas de 6e) ....

er gaat volgens weer een hoop fout met de administratie..

Jezper heeft het momenteel wat drukker, omdat onze collega Wassily met een verdiende vakantie is. Hij is volgende week weer terug om Jezper te helpen met de administratieve zaken. Ik zal Jezper even aanschieten over bovenstaande.
 
fmvaz zei:
Nou moe, zowel Jezper-UPC als Charlie-UPC reageren tot nu toe niet op mijn berichten... :-\
Ook op het forum weer een dead-end?

Of ben jij gewoon zo ongeduldig?

(aangezien je binnen anderhalve dag een reactie verwacht).
 
Terug
Bovenaan