UPC heeft een administratie die ze maar niet kloppend krijgen plus klantenservicemedewerkers die voor het merendeel niet weten wat ze doen en uiteindelijk niets voor je kunnen betekenen.
Hier ons verhaal, in het kader "lucht je hart":
Alles lijkt in orde. Maar dan schrijven ze ons nog steeds keurig aan met het oude nummer...

De oplossing van de medewerker: "Je moet maar een brief schrijven naar het hoofdkantoor, ik kan niets voor u doen"!.
Na al deze ergernissen, afsluiting (een week lang geen internet, tv, telefoon!), telefoonkosten (met je mobiel uren naar de klantenservice bellen!
) is het UPC gelukt om precies de beginsituatie te hercreëren!
Ik denk er sterk over om helemaal bij ze weg te gaan. Echt schandalig...
UPC GEFELICITEERD MET DEZE FANTASTISCHE KLANTENSERVICE!
Hier ons verhaal, in het kader "lucht je hart":
- In 2004 verhuist naar een woning met huisnummer met toevoeging III hoog. Verhuizing van onze diensten ging soepel (TV, internet en telefoon).
- In 2006 besluit de gemeente dat de huisnummers na een grote renovatie vernieuwd moeten worden. Dit heeft als gevolg dat ons huisnummer + toevoeging + postcode wijzigt. Wij bellen naar UPC met deze "verhuizing". Is zo geregeld verzekert ons een behulpzame UPC medewerker, het gaat om een administratieve verhuizing. Dat lijkt goed te gaan, we worden wel nog steeds op ons oude adres aangeschreven maar we laten het zo ervan uitgaande dat wij ons best hebben gedaan.
- In 2007 begint UPC ons op het nieuwe nummer aan te schrijven als "bewoner van" en heet ons hartelijk welkom. Of wij diensten van UPC willen afnemen. Zo niet, sluiten zij binnenkort het signaal af.
- Wij direct bellen met de klantenservice, leggen alles uit en weer komt het goed volgens de medewerker.
Echter, weer brieven over afsluiting als we niet gaan afnemen. - Wij bellen voor onze vakantie een een blijkbaar capabele medewerker vertelt ons dat we een brief moeten sturen naar het hoofdkantoor met de beschikking van de gemeente en dat het dan in orde komt. Zo gezegd, zo gedaan ruim op tijd. Wij lekker op vakantie.
- Een week na terugkomst sluit UPC ons af.

- Het duurt een week elke dag bellen om het signaal weer aan te zetten, flater na flater van de klantenservice waarbij je elke keer opnieuw je hele verhaal moet ophangen en ze het dan nog niet snappen. Ze hebben de brief ontvangen, elke medewerker kan die zo "opvragen". Ze moeten ontzettende moeite doen om ons telefoonnummer te behouden en sluiten ons compleet nieuw aan op ons nieuwe nummer en postcode.
Alles lijkt in orde. Maar dan schrijven ze ons nog steeds keurig aan met het oude nummer...

- Bellen (voor de 1000e keer): Ja het is een overgang, over een week klopt het.
- Na een week bellen (voor iets anders). NOG STEEDS HET OUDE ADRES!!
De oplossing van de medewerker: "Je moet maar een brief schrijven naar het hoofdkantoor, ik kan niets voor u doen"!.

Na al deze ergernissen, afsluiting (een week lang geen internet, tv, telefoon!), telefoonkosten (met je mobiel uren naar de klantenservice bellen!
Ik denk er sterk over om helemaal bij ze weg te gaan. Echt schandalig...
UPC GEFELICITEERD MET DEZE FANTASTISCHE KLANTENSERVICE!

het heeft zijn tijd nodig, de probleem word heus wel goed opgepakt.