• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klantenservice is zeeeeeeeer slecht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter upcdeugtniet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
U

upcdeugtniet

:][wat een klantenservice zeg dikke nul om het maar een beetje netjes te houden ik was wat laat met een betaling voor mijn chello en heb gebeld vorige week gebeld dat ie onder weg was,en kreeg daar een vriendelijke kerel aan de telefoon die zei dat er wel een bericht bij geplaatst zou worden zo dat ik niet in suspent werd gezet nou zo gezegd zo gedaan de hele avond lekker zitten gamengeen probleem tot de volgende dag.ik kom thuis na een lange dag werk en ga in mijn stoel zitten om te gamen ,internet eruit!!!!! ik bellen en krijg een dame aan de telefoon die waarschijnlijk blond was want die moest ik gaan uitleggen wat suspend was. en ze kon me wel vertellen dat ik er in zat.ik het verhaal uitgelegd over dat er een bericht bij mijn aansluiting zou gezet worden en tot mijn grote verbazing was dat dus niet gebeurd.ik moest w8en tot vrijdag om mijn suspend er af te krijgen.en hun konden er niks aan doen.ik opnieuw bellen op de hoop dat ik nu iemand aan de tel.kreeg die wel verstand heeft,en gelukkig ik vond er 1 leuke spontane gozer en ook een verstandige want lang werken doet ie daar niet meer :>< die kon uiteindelijk net zoveel voor mij doen als de blonde dame maar behandelde me zeer netjes.dan ik vrijdag weer bellen en nog steeds geen conn krijgen ik moest maandag maar weer bellen.en vandaag maandag ik weer bellen krijg ik een ene waldo aan de lijn die mij wel ff ging vertellen wat ik moest doen nou het enige wat hij mij kon vertellen was dat ik op tijd moest betalen op een onbeschofte manier en ik die 2 en een half jaar bij belcompany werkte weet precies hoe alles werkt bij upc en ging dus sterk in conclaaf met hem en hij wist uiteindelijk alleen te zeggen dat hij met mij niet in discussie hoeft te gaan over upc.hij wist dus zeker minder over upc dan ik. want ik wist hem te vertellen dat de upc winkel mensen van suspend af kon halen en hij dus niet .het enige wat hij nog te vertellen had was hele iritante opmerkingen en zeer onbeschoft gedrag zo erg dat ik mezelf niet meer netjes kon houden door zijn gedrag en het gesprek dus steeds vervelender werd,en ik maar van ellende heb opgehangen wat een eikel zeg!! maar na veel moeite ben ik maar naar de upc winkel gegaan om daar maar mijn verhaal te doen met alle papierendie ik kon krijgen om te bewijzen dat ik het geld had over gemaakt en zoals je ziet ben ik 4 dingen wijzer geworden
1ik word arm van het bellen naar upc kosten me maar liefst 2 uur gesprekskosten
2 je word er geen moer wijzer van
3klantenservice kennen ze niet en klantvriendelijkheid ook niet
4 ik ga voortaan maar rechtstreeks naar de winkel want die begrijpen je wel en behandelen je ook naar wens


wayyyyyyy to goooooo upc jullie zijn fantastisch met de klanten service en niemand die de kosten van bellen en 5 dagen geen internet vergoed hele goeie service mensen zo haal je je klanten wel weg
 
Anders ga je toch naar een andere provider?

Als je het forum leest zijn er nu eenmaal uitschieters qua 'klantenbehandeling'. Wat jij verteld is al vele malen verteld...
Kijk in je regio of er geen andere provider is. Ik zit jammergenoeg vast aan Chello (regio Almere), want ik wil geen ADSL...
 
Wat een onzin verhaal...

eigen schuld, dikke bult!!

"ik was wat laat met m'n betaling"... en dan bellen dat de betaling wat later komt en dan raar vinden dat een medewerker zegt dat je op tijd moet betalen..

goh.. wat raar.. UPC verwacht dat de klanten op tijd betalen???

Als jij gezorgd had dat die betaling op tijd binnen was had je dat het volgende gescheeld:

1. belkosten naar UPC
2. Geen disconnectie en/of soft disconnect
3. geen "slechte" ervaring met UPC (ondanks dat deze terecht is)

Voortaan dus lekker op tijd betalen!!! (wat je trouwens bij elke provider moet doen duhhhhh)
 
Beetje overdreven om de klantenservice als zeeeer slecht te bestempelen als jezelf in gebreke blijft.. Jij betaald immers niet op tijd?
Denk je dat je bij een ander bedrijf wel belkosten en 5 dagen internet gecrediteerd krijgt wanneer je je rekening niet betaald??

Mischien kun je beter een automatischincasso nemen, dan vergeet je ook niet te betalen..

edit:typfoutje.
 
TJA idd BOEIEN............Chello heeft 1 van de fijnste helpdesken die er is en ik kan het weten ik bel de hele dag helpdesken!!!! en al die ADSL providers ZUIGEN!!!!! en ik quote: Nee meneer dat ligt niet aan ons dat ligt aan de KPN. F*CK OFF!!!!!! MENSEN BETALEN DE PROVIDERS TOCH???
 
Dat is zo irritant, mensen die te laat betalen en daarna nog gaan zeuren dat ze niet snel genoeg ( naar hun mening ) weer worden aangesloten. BETAAL OP TIJD.
 
Tja, betaal op tijd, wat kan de helpdesk eraan doen dat jij niet optijd betaald? Dit is eigenlijk net zoals veel andere vage helpdeskvragen, hier kunnen ze ook niets mee...
...door dit soort actie's wordt een helpdesk weer slecht beoordeerd, en moet er weer extra geld ingestoken worden om de helpdesk te 'verbeteren', want ja, een helpdeskmedewerker moet immers een glazen bol hebben om te zien wat er mis is bij een klant, de klant verteld het namelijk niet (hoe vaak krijgt een helpdesk de vraag "mijn internet doet het niet, verder weet ik niets", ja wat moet een helpdesk daarmee).
 
Whahaha, idd.

Betaal lekker op tijd.
Maargoed, mensen moeten altijd wat te schelden hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan