Klantenonderzoek

B

boogie

Ik kreeg de volgende mail binnen na een bezoek van een monteur;


Geachte mijnheer/mevrouw,

Onlangs heeft één van onze monteurs bij u thuis een storing verholpen.
UPC Nederland is continue bezig haar dienstverlening te optimaliseren en daarom zijn wij benieuwd naar uw mening omtrent de afwikkeling van deze storing.

Wij hopen dat u deel wilt nemen aan een kort klanttevredenheidsonderzoek . Het beantwoorden van de vragen duurt circa 1 minuut. Uiteraard is uw deelname anoniem en worden uw antwoorden vertrouwelijk behandeld. Klik hier (*) voor de vragenlijst.

Alvast bedankt voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Marco Vianen
Director Customer Care


Voor de zoveelste keer een monteur langs geweest, probleem is nog niet opgelost.
Mediabox wordt nu a.s. donderdag vervangen. Probleem ligt dus niet in binnekomend signaal, aop en interne bekabeling.

(*) mod edit: link verwijderd, hier stond jouw persoonlijke ID in.
 
Bovenaan