Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij het Registeren moet je klantennummer aanmaken en je gegevens verzenden hellaas werkt het niet ik kan niet in Mijn Ziggo wie heeft hier ook problemen mee....:rolleyes:
Bij het Registeren moet je klantennummer aanmaken en je gegevens verzenden hellaas werkt het niet ik kan niet in Mijn Ziggo wie heeft hier ook problemen mee....:rolleyes:
Op "mijn Ziggo" moet je inloggen met het deel van je hoofd-email-adres wat voor het @-teken staat en het wachtwoord van je hoof-email-account.
Voor wijzigen van email-opties en zo moet je inloggen met je hele emailadres, dus ook deel vanaf @-teken erbij. Je hebt je klantnummer dus niet nodig om in te loggen.