• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klantennummer werkt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mgpdeweert
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mgpdeweert

Bij het Registeren moet je klantennummer aanmaken en je gegevens verzenden hellaas werkt het niet ik kan niet in Mijn Ziggo wie heeft hier ook problemen mee....:rolleyes:
 
Bij het Registeren moet je klantennummer aanmaken en je gegevens verzenden hellaas werkt het niet ik kan niet in Mijn Ziggo wie heeft hier ook problemen mee....:rolleyes:
Op "mijn Ziggo" moet je inloggen met het deel van je hoofd-email-adres wat voor het @-teken staat en het wachtwoord van je hoof-email-account.

Voor wijzigen van email-opties en zo moet je inloggen met je hele emailadres, dus ook deel vanaf @-teken erbij. Je hebt je klantnummer dus niet nodig om in te loggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan