klantenbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

balthazar59

De investering (noodzaak) om kabels te vervangen zodat beeldkwaliteit voldoet aan de norm heb ik als Ziggo consument toegepast. Desondanks blijft de beeldkwaliteit, zoals ik deze voorafgaand aan de fusie had, kwalitatief ondermaats.
Tip: link.verwijderd


MOD Edit:
Link naar commerciele vergelijkings site verwijderd. Misschien onbedoeld, maar dit bericht lijkt nu op een spam-bericht. Zie de forumregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De investering (noodzaak) om kabels te vervangen zodat beeldkwaliteit voldoet aan de norm heb ik als Ziggo consument toegepast. Desondanks blijft de beeldkwaliteit, zoals ik deze voorafgaand aan de fusie had, kwalitatief ondermaats.
Tip: link.verwijderd
Oneerlijke vergelijking Ziggo komt er niet in voor.
Maar stap over en laat het ons weten.
 
De investering (noodzaak) om kabels te vervangen zodat beeldkwaliteit voldoet aan de norm heb ik als Ziggo consument toegepast. Desondanks blijft de beeldkwaliteit, zoals ik deze voorafgaand aan de fusie had, kwalitatief ondermaats. ...

Beeldkwaliteit blijft toch iets relatiefs... Ik meen dat bij mij beeld beter is na de fusie dan voor de fusie. Mijn dochter zegt dat beeld is in iedere geval niet slechter.

1,5 jaar geleden hebben wij meubilair in woonkamer vervangen. Toen had ik ook een hoop nieuwe kabels gekocht (omdat ik langere kabels nodig had), zowel coax als hdmi. Sommige waren wel 40 euro; ik dacht, als ik toch nieuwe moet kopen, koop ik gelijk goede. Op de dag van de harmonisatie (na het zoeken van de zenders) en de dagen daarna geen enkele blokje of streepje en alle zenders doen het. In iedere geval op gecertificeerd apparatuur.
 
Klopt, daar ik de lat hoog leg kies ik dan ook enkel voor hoogwaardige apparatuur in combinatie met juiste (kwaliteit) bekabeling. Zelfs onlangs nog een versterker gekocht (100 euro) achter het Ziggo aansluitpunt om signaal versterking te bevorderen. Niettemin blijf ik zenders missen en ervaar ik de "blokjes" meer dan voorheen. Ook ik zit in de dienstverlening, en zal mijn klanten nooit met een open vraag (probleem) laten zitten, bij een herkenbare afname van de dienstverlening.Dank voor je reactie.
 
Klopt, daar ik de lat hoog leg kies ik dan ook enkel voor hoogwaardige apparatuur in combinatie met juiste (kwaliteit) bekabeling. Zelfs onlangs nog een versterker gekocht (100 euro) achter het Ziggo aansluitpunt om signaal versterking te bevorderen. Niettemin blijf ik zenders missen en ervaar ik de "blokjes" meer dan voorheen. Ook ik zit in de dienstverlening, en zal mijn klanten nooit met een open vraag (probleem) laten zitten, bij een herkenbare afname van de dienstverlening.Dank voor je reactie.

Een versterker lost lang niet altijd de problemen op. Als ik onduidelijke praat en je verstaat me niet kan ik een megafoon pakken maar je blijf me niet verstaan. De kans is groot dat ik nog minder verstaanbaar wordt.

Blokjes ontstaan niet zomaar. Maar simpel zeggen kabeltje of connectortje verwisselen moet dit oplossen kan ook niet altijd. Vaak ligt hier wel de oorzaak maar ook niet altijd. Verwijten bij Ziggo neerleggen kan. Opzeggen ben je vrij in natuurlijk. Die hoogwaardige apparatuur waar je hebt over hebt? Vind jij dat het hoogwaardig is of is het daadwerkelijk hoogwaardig? De concurrenten van Ziggo leveren immers lang niet altijd hoogwaardige spullen met alle bijkomende problemen.

En je hebt in een eerder topic ook al geprobeerd om jouw problemen direct bij Ziggo in de schoenen te schuiven. Hulp en advies hebben we in het vorige topic gegeven. Blijkbaar kwam je er hier niet mee uit maar neem je niet het initiatief om, zij het met onze hulp, het probleem aan te pakken.

Weet je echt heel zeker dat het niet bij je thuis ligt dan Ziggo heeft de mogelijkheid een monteur langs te sturen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/service/upc/#kosten-Extra-Ziggo-Service

Maar niet gaan zeuren/klagen/mensen hier opruien, omdat je niet weet waar het zit, ontevreden bent over de afhandeling door Ziggo en onze adviesen naast je neerlegt. Daar is dit forum in mijn ogen niet voor bedoeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste MediaZoo,

Klopt dat ik ontevreden ben en blijf zolang ik niet het gewenste resultaat van het door mij als consumente afgenomen product (waar ik voor betaal) ervaar. Jouw reactie sluit tekstueel en inhoudelijk aan bij de kwaliteit van dienstverlening. Graag geen reactie meer...dit voegt niets toe. Geniet van de zondag.
 
Jouw reactie sluit tekstueel en inhoudelijk aan bij de kwaliteit van dienstverlening. Graag geen reactie meer...dit voegt niets toe. Geniet van de zondag.

Dat is een niet erg klantvriendelijke reactie aan een mede-klant :wink:
Zeker gebruikelijk voor iemand zie zelf in de dienstverlening werkt....

Als U hier op het forum komt om geholpen te worden zullen de forumbezoekers u graag van dienst zijn met tips waardoor u snel kunt vaststellen of uw eigen installatie misschien toch nog een lek vertoont. Maar wilt u het niet opgelost hebben en komt u alleen om uw ongenoegen te uiten, mag dat ook natuurlijk ook, maar dan kunt u dat effectiever doen op de community van ziggo zelf.....
 
Beste MediaZoo,

Klopt dat ik ontevreden ben en blijf zolang ik niet het gewenste resultaat van het door mij als consumente afgenomen product (waar ik voor betaal) ervaar. Jouw reactie sluit tekstueel en inhoudelijk aan bij de kwaliteit van dienstverlening. Graag geen reactie meer...dit voegt niets toe. Geniet van de zondag.

Ik heb voor u de oplossing:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/klantgegevens/opzeggen/
https://bestellen.kpn.com/pakketten/standaard/alles-in-1

Beter kan ik u niet meer op weg helpen.

- U wilt zelf niet meewerken aan controle van uw installatie.
- Ziggo kan u hierbij helpen tegen bijkomende kosten. Dit slaat u af.
- Adviezen door mij en mede gebruikers hier neemt u aan als niet waar en volgt u niet op.
- Inhoudelijke reactie blijft uit u heeft slechts kritiek op tekstuele opbouw.

Ik zal niet meer reageren maar verzoek u wel de eerder genoemde stappen te volgen en uw weg te vervolgen op het KPN forum. U wilt/kunt immers geen klant van Ziggo zijn/blijven.

Succes met uw uit te voeren opzegging en aanvraag en geniet van uw zondag.
 
Beste MediaZoo,

Klopt dat ik ontevreden ben en blijf zolang ik niet het gewenste resultaat van het door mij als consumente afgenomen product (waar ik voor betaal) ervaar. Jouw reactie sluit tekstueel en inhoudelijk aan bij de kwaliteit van dienstverlening. Graag geen reactie meer...dit voegt niets toe. Geniet van de zondag.
Phew... Als dit je normale manier van communiceren is, dan denk ik dat Ziggo je liever kwijt is als klant dan rijk. Je realiseert jezelf toch wel dat je op een openbaar forum bent, want inhoudt dat min of meer iedereen een vrijbrief geeft inhoudelijk te reageren. Of je het nu leuk vindt of niet. Anders kan je beter een forum beginnen op www.ikvindZiggoklote.nl en in de huisregels opnemen dat mensen alleen maar mee mogen klagen in plaats van zinvolle opmerkingen te plaatsen.

Succes met het niet willen opgelost krijgen van je probleem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan