C
cabana
Van jullie website:
Disclaimer
Ziggo is niet aansprakelijk te stellen voor schade als gevolg van problemen, veroorzaakt door het verspreiden van informatie via digitale media.
Daarom wil ik graag een klantenservice kunnen benaderen. Niet via telefoon want dat duurt lang en die standaardantwoorden kan iedere boerenlul uit z'n zak krabben, Gewoon via mail zodat er nagedacht kan worden over een antwoord dat wel hout snijdt, inhoudelijk is overdacht en een klein beetje context als service erbij zet.
Waarom hebben jullie niet zo'n klantenservice met een e-mailadres waar ik me kan melden met vragen? Waarom moet dat of via Twitter, of via Faceboek, of via een forum? 3 kanalen waar ik me voor moet registreren om achter een antwoord te komen dat mogelijk nog eens falikant fout is? Waar is jullie daadwerkelijke service?
Disclaimer
Ziggo is niet aansprakelijk te stellen voor schade als gevolg van problemen, veroorzaakt door het verspreiden van informatie via digitale media.
Daarom wil ik graag een klantenservice kunnen benaderen. Niet via telefoon want dat duurt lang en die standaardantwoorden kan iedere boerenlul uit z'n zak krabben, Gewoon via mail zodat er nagedacht kan worden over een antwoord dat wel hout snijdt, inhoudelijk is overdacht en een klein beetje context als service erbij zet.
Waarom hebben jullie niet zo'n klantenservice met een e-mailadres waar ik me kan melden met vragen? Waarom moet dat of via Twitter, of via Faceboek, of via een forum? 3 kanalen waar ik me voor moet registreren om achter een antwoord te komen dat mogelijk nog eens falikant fout is? Waar is jullie daadwerkelijke service?