klanten service chello op zondag

X

Xela

Ik wil bij deze even gebruik maken dat ik ontzettend vriendelijk ben behandelt vandaag door een vrouwlijke medewerker:

Klacht was dat me upload errig langzaam was.
Ik zou de zelfde dag terug gebelt worden.
En inderdaad in 11Min en 22 sec ( gok ik)
werdt ik terug gebelt.

Ontzettend vriendenlijk en behulpzaam , een voorbeeld van andere colegas.

Vriendelijke Groeten
Alexander F uit Arnhem
 
cronos zei:
het wordt nog eens wat met ze  :-)

ik had er pas eentje, zei ie goede middag(het mas half 9's'avonds) toen moest ik even wachten, werd ik er opeens uitgeknikkert. dus weer trugbellen, diezelfde gast, zegt ie weer goeie middag. en vervolgens moest ik 10 min in de wachtrij. inmiddels had ik weer internet dus heb ik gewoon opgehangen:d
 
ik mopper altijd op die lui, maar zelf had ik van de week ook een medewerker die van wanten wist.
problemen met inloggen.
(zit achter een R...tje). Maak ik geen misbruik van. Kind dat gamet, dus dat vraagt niet zoveel, en ik mail wat.
Gaf hij 2 DNS-adressen, en daarna weer verbinding.
Maar... nu moet ik zeggen dat daarnaaa de snelheid wel is afgenomen.
dat wordt weer bellen dus.
Maar... eerlijk is eerlijk, ik zat snel weer op 't net
 
mijn ervaring met de helpdesk is dat ik antwoorden kreeg die ik allemaal al zelf had geprobeerd ::)

Hoorde laatst nog dat iemand werd aangeraden om z'n windows opnieuw te installeren toen z'n internet niet meer werkte :-X
 
Eerlijk is eerlijk: Ik ben een mopperaar waar het de nieuwsservers van Chello betreft.

Maar k mag ook weleens een keer iets positiefs schrijven:

De telefonische service, vooral door de veel kortere wachttijd , is stukken beter geworden. :)

Blitser , Arnhem
 
inderdaad !

Ik wil overgens alleen maar positive reacties.

Ombeschofte dingen doe je maar ergens anders;)

Maar gaat vooruit.

Nu de maand abb nu iets langer doen want dat kan ook in belgie. of de trekken ze gelijk of wij lager, wel beetje europeese normen houden he.

Maar verder.. Upload is te langzaam .
 
lenselijer zei:
mijn ervaring met de helpdesk is dat ik antwoorden kreeg die ik allemaal al zelf had geprobeerd  ::)

Hoorde laatst nog dat iemand werd aangeraden om z'n windows opnieuw te installeren toen z'n internet niet meer werkte  :-X

Bij de melding: "ik krijg alleen maar blauwe schermen" lijkt me dat nog niet zo'n slechte optie ;D
 
Terug
Bovenaan