• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klant vriendelijkheid bij vaste klanten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter servosjes
  • Startdatum Startdatum
S

servosjes

Ik heb net upc weer aan de telefoon gehad over mijn horizon.
Deze man wou mij weer een monteur sturen maar ik wil geen monteur meer ik wil een oplossing
Dus ik zij geef mij voor de compensatie een CI+ Module tot dat mijn probleem is opgelost
Maar ik moet deze kaart zelf betalen????
Ben nu bijna 20 jaar bij upc dus mag wel zeggen vaste klant ik vind dat upc wel wat mag doen voor deze klanten ik hoop dat upc mij terug beld en zegt wij hebben een oplossing
 
Maar moeten klanten die meer dan 20 jaar bij UPC zitten dan een betere service krijgen dan klanten die net komen kijken?
Iedereen moet toch gewoon dezelfde service krijgen?
 
Nee sorry dat bedoel ik niet zo maar je verwacht toch dat upc klanten wil behouden
 
Je bedoeld dus, ik wil korting omdat ik 20 jaar klant ben?

Je kan als je jaar contract al voorbij is van horizon, met de afdeling opzeggen bellen en misschien krijg je een "blij bij upc korting"
 
Er moet gewoon gezocht worden naar een oplossing, als er al tig monteurs zijn geweest en er is geen oplossing moet je met UPC bellen en een nieuw pakket afspreken zonder een horizon box. Als er al zoveel problemen zijn geweest kan ik me niet voorstellen dat je de eenmalige kosten hoeft te betalen, ik zou gewoon nog een keer bellen.

Je kan ook een PM sturen naar 1 van de webcare medewerkers die hier actief zijn op dit forum. Want of je nou een jaar , tien jaar of 20 jaar bij UPC zit problemen moeten natuurlijk wel opgelost worden.
 
Een CL+ kaartje is ook geen oplossing.
Is er voor de Horizon, we weten niet wat de exacte klacht is, wel een oplossing?
 
Robert Koopman zei:
Maar moeten klanten die meer dan 20 jaar bij UPC zitten dan een betere service krijgen dan klanten die net komen kijken?
Iedereen moet toch gewoon dezelfde service krijgen?

Ergens vind ik dat wel, niet in de oppervlakkige dingen... Neem een werknemer die 20 jaar bij jou zit, die gooi je zomaar even de laan uit? Een schoenenverkoper zal mij eerder een grote mond geven, dan zijn vaste klant die al 30 jaar v Bommels trouw koopt.

Maar ik denk dat het bij het anonieme "ik zit hier net bij de helpdesk" -Upc niet zo werkt. Maar als je een brief schrijft wèl. Yep ik geloof in de kracht van de brief in deze tijd van vluchtige mail en telfeoontjes, een brief is 5x krachtiger in hoe die in het systeem binnenkomt.
 
@servosje
Kan je even aangeven wat er precies mis is , met je Horizon ?

want UPC moet je gewoon en financiële compensatie geven en de mogelijkheid aanbieden om van mediabox te wisselen.
anders even ons feedback formulier invullen
 
Mijn horizon moet ik zeker 3 keer per week met de hand uit en weer aanzetten,krijg hem niet meer aan
Zenders blijven vast zitten, moet ik dus weer het bakje uit en weer aan zetten
Als ik van zender verwissel blijft hij hangen,als mijn horizon uit staat gaat hij spontaan aan en krijg een witte strep maar krijg hem er naar niet meer aan dus weer uit zetten en weer aan
Zo als je kunt lezen ben ik niet echt een zeurpit maar ik vind dit wil een beetje te veel
Bijna elke dag problemen en als ik dan iets vraag word ik opgeschept met een monteur die altijd het zelfde zegt,het ligt niet aan u bekabeling niet aan de horizon maar waar het wel aan ligt ???
Maar goed als ik zo lees ben ik ook niet de enige met het probleem.
 
Terug
Bovenaan