R
rieskaant
Beste lezers.
Ik ben al een hele tijd bezig Ziggo duidelijk te maken, dat ik maar één klantnummer wil; nu had ik de kabel altijd via Essent(home)(dit is het ene pakket) en deze wilde ik samen met internet en telefoon (dit is het andere pakket) in één pakket. Ik weet niet welke opleiding men heeft genoten bij Ziggo, maar dat is toch niet zo moeilijk, dunkt mij. Maar het lukt me dus niet. Het meest frustrerende is nog, dat je niet kunt mailen, telefoneren is een nóg grotere crime en ik denk als je een gewoon bericht via de post stuurt, je over 25 jaar wel bericht hebt.
Graag zou ik overgaan naar een andere provider, maar ten eerste ben ik niet zomaar van Ziggo af en ten tweede, wat krijg je dan weer.
Wie kan mij een klein beetje licht in de tunnel verschaffen? (volgens mij loopt hij trouwens dood!).
Groet,
Eén van de vele ontevreden :x klanten.
Ries van Dorst,
Rucphen.
P.S. Eigenlijk weet ik het niet meer wat ik moet doen.
Ik ben al een hele tijd bezig Ziggo duidelijk te maken, dat ik maar één klantnummer wil; nu had ik de kabel altijd via Essent(home)(dit is het ene pakket) en deze wilde ik samen met internet en telefoon (dit is het andere pakket) in één pakket. Ik weet niet welke opleiding men heeft genoten bij Ziggo, maar dat is toch niet zo moeilijk, dunkt mij. Maar het lukt me dus niet. Het meest frustrerende is nog, dat je niet kunt mailen, telefoneren is een nóg grotere crime en ik denk als je een gewoon bericht via de post stuurt, je over 25 jaar wel bericht hebt.
Graag zou ik overgaan naar een andere provider, maar ten eerste ben ik niet zomaar van Ziggo af en ten tweede, wat krijg je dan weer.
Wie kan mij een klein beetje licht in de tunnel verschaffen? (volgens mij loopt hij trouwens dood!).
Groet,
Eén van de vele ontevreden :x klanten.
Ries van Dorst,
Rucphen.
P.S. Eigenlijk weet ik het niet meer wat ik moet doen.