• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klant is debiel bij Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, hetzelfde als vorige keer..... Alles uitbouwen en tot de conclusie komen dat alles in orde is.


Sorry, maar ik ga niet wéér m'n tv en decoder verslepen. Er is sindsdien niks veranderd aan mijn opstelling.

En toch kan er enorm veel veranderd zijn waardoor het nu niet werkt maar wat jij niet ziet. Een storingsbron in de lucht kan heel veel invloed hebben terwijl jij het niet ziet en door hebt.

Er is niets veranderd aan mijn opstelling is dat ook een 0 argument om zelf geen actie te ondernemen om uit te sluiten waar de problemen vandaan komen.
 
Je lijkt Ziggo wel, geeft ook zo'n antwoord :mrgreen:

Ik ga het allemaal maar weer eens bekijken...
 
Wat wil jij dan?
Dat Ziggo bij elke klant met klachten meteen een monteur stuurt.

En als het dan aan de (het ligt er al 10 jaar, nooit een storing gehad) huisbekabeling blijkt te liggen met bijvoorbeeld plastic aansluitingen.
Dan moet die klant de rekening betalen?

Of moet Ziggo de monteur betalen en bij iedereen het abonnementsgeld gaan verhogen om dit te kunnen bekostigen.

Of heeft de klant toch een stukje eigen verantwoording om problemen met de huisbekabeling uit te sluiten door met een kabelkeur kabel vanaf het AOP te kijken.
Ziggo is immers maar verantwoordelijk tot het AOP.
 
Hier in het begin problemen gehad met de stabiliteit van de verbinding, toen 120Mbit. Haalde echt geen 120Mbit, of zelfs de helft. En dat rechtstreeks aan het modem, met een laptop met 1Gbit poort (die dat ook echt trekt).

Dus de helpdesk gebeld omdat de lijn net opgeleverd was, en niet goed werkte. Na het antwoord van die medewerker ben ik nog nooit zo kwaad geweest.... Het modem moest nog even inwerken :shock:

Uiteindelijk na 10 telefoontjes een nadenkende medewerker aan de lijn gekregen, en 2 dagen later een monteur. Bleek toch dat de kabel in de eindversterker niet lekker zat. Daarmee netjes opgelost.

----------
En de vraag: heeft u de router er al tussenuit gehaald.
Vaak gebeld met de mededeling dat ik rechtstreeks op het modem zit, maar dan toch vragen :oyeah:

----------
Het verhaal over de capaciteitsproblemen hebben we het maar niet over. Dat duurt te lang:mrgreen:
 
Je lijkt Ziggo wel, geeft ook zo'n antwoord :mrgreen:

Ik ga het allemaal maar weer eens bekijken...

Ik lijk helemaal niet op Ziggo. Dit is de keiharde praktijk die dagelijks weer terug komt. Een her indeling van zenders door Ziggo of in de lucht kan tot problemen leiden die je altijd al had maar waar je nooit hinder van ondervond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan