M
mschepers
Klachten afhandeling bij Ziggo, iemand ervaring?
Een maand geleden heb ik een klacht ingestuurd, nog geen reactie. Zijn er hier mensen die wel een reactie hebben gehad binnen 4 weken?
Ik probeer even te ontdekken hoelang ik nog moet wachten op een reactie van Ziggo. Ik ben vrij geduldig, maar na 4 weken mag je wel een reactie verwachten toch?
Een maand geleden heb ik een klacht ingestuurd, nog geen reactie. Zijn er hier mensen die wel een reactie hebben gehad binnen 4 weken?
Ik probeer even te ontdekken hoelang ik nog moet wachten op een reactie van Ziggo. Ik ben vrij geduldig, maar na 4 weken mag je wel een reactie verwachten toch?