B
Barry
25 augustus
Net in het bezit van het Royaal Pakket + DVR. Geen teletekst, geen VOD, geen uitzending gemist. Helemaal nog niet bekend van de problemen bel ik de helpdesk en hoor dus dat er een softwareprobleem is. Na uurtje hier lezen weet ik inmiddels wel dat ik niet de enige ben
Via formulier op site klacht ingevuld en gevraagd of ze me niet gewoon een schrijven hadden kunnen doe toekomen i.p.v. dat ik zelf via internetfora er achter moet komen dat er een probleem is enz. enz.
Automatische melding terug:
10 september
Radiostilte...
Snel en met zorg?!?
Net in het bezit van het Royaal Pakket + DVR. Geen teletekst, geen VOD, geen uitzending gemist. Helemaal nog niet bekend van de problemen bel ik de helpdesk en hoor dus dat er een softwareprobleem is. Na uurtje hier lezen weet ik inmiddels wel dat ik niet de enige ben

Via formulier op site klacht ingevuld en gevraagd of ze me niet gewoon een schrijven hadden kunnen doe toekomen i.p.v. dat ik zelf via internetfora er achter moet komen dat er een probleem is enz. enz.
Automatische melding terug:
Uw klacht is door ons ontvangen. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en u zich genoodzaakt voelt een klacht in te dienen. Wij doen er alles aan om uw klacht snel, correct en met zorg op te lossen.
U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
10 september
Radiostilte...
Snel en met zorg?!?