• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klachtafhandeling snel opgelost

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Barry
  • Startdatum Startdatum
B

Barry

25 augustus
Net in het bezit van het Royaal Pakket + DVR. Geen teletekst, geen VOD, geen uitzending gemist. Helemaal nog niet bekend van de problemen bel ik de helpdesk en hoor dus dat er een softwareprobleem is. Na uurtje hier lezen weet ik inmiddels wel dat ik niet de enige ben ;)

Via formulier op site klacht ingevuld en gevraagd of ze me niet gewoon een schrijven hadden kunnen doe toekomen i.p.v. dat ik zelf via internetfora er achter moet komen dat er een probleem is enz. enz.

Automatische melding terug:

Uw klacht is door ons ontvangen. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en u zich genoodzaakt voelt een klacht in te dienen. Wij doen er alles aan om uw klacht snel, correct en met zorg op te lossen.
U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

10 september

Radiostilte... :( Snel en met zorg?!?
 
Als je de ervaringen leest over de klachtafhandeling via internet, kom je er achter dat dat niet echt soepel verloopt.
Telefonisch is vaak beter, een beller is sneller!
 
Voor de 1 gaat het heel soepel en snel,maar voor een ander vaak niet.Afwachten dus maar.Als het je te lang duurt toch maar even bellen,helaas dat het iets kost maar werkt vaak wel beter.
 
En nog steeds geen antwoord... ben benieuwd of er ooit nog wat komt....
 
Barry, welke softwareversie heeft jou DVR? Indien deze niet 3.2.2.3 is, dien je de software te updaten.

Dit moet automatisch gebeuren als de mediabox langer dan 10 minuten op standby staat en/of kan ook handmatig gedaan worden. Dit doe je d.m.v. de stroomstekker uit de DVR te halen, pijltje naar links op de DVR indrukken en vasthouden, stekker terugplaatsen. Blijf het pijltje vasthouden totdat het lampje naast het envelopje op de voorkant van de DVR begint te knipperen.

Indien dit niet werkt, stuur mij dan even je postcode + huisnummer en/of klantnummer per PM.
 
Inmiddels werk alles, juiste software, maar daar gaat het niet om.

Ik heb gewoon nooit meer een reaktie op mijn mail gehad (althans tot nog toe). Heb het al eens eerder meegemaakt dat pas na een dag of 30 het antwoord komt, het nodigt uit om te gaan bellen, terwijl UPC, denk ik, daar niet op zit te wachten.
 
Terug
Bovenaan