C
Command
Geachte Gebruikers van Ziggo-Gebruikers.nl
Wat ik even kwijt wil op dit forum is het volgende. Ik heb al een tijd last met me verbinding de volgende klachten zijn het.
> internet valt meer dan 4 keer weg op een avond.
> als ik met iemand aan het bellen ben hoort die persoon mij op eens niet meer.
> Digitale TV valt een paar keer op een avond weg.
Dus ik natuurlijk bellen naar ziggo
>>>gesprek 1
1 - Alles uitleggen wat er aan de hand is word er een monteur gestuurd ik maar wachten die dag komt er niemand ik weer bellen met me code die ik heb gehad zegt de mevrouw aan de telefoon ja ze zagen u modem online dus ze hebben gedacht dat het probleem verholpen was. Nieuwe afspraak maar weer en nu er bij vermeld ( weg vallende verbinding ) Af spraak voor een woensdag
2 - woensdag word ik gebeld dat er geen monteur kan komen en dat die vrijdag komt dus ja oke is goed was toch vrij.
3 - monteur komt langs sluit zijn apparaat aan en kijk of alles werk en dat er geen breuk in me kabel zit buiten. Dat was de oorzaak niet dus hij stuurt een nieuwe Modem op.
>>>Gesprek 2
4 - 2 à 3 weken later nog geen nieuwe Modem ontvangen dus ik weer bellen blijkt dat er niets van terug te vinden is dat er een nieuwe modem moet opgestuurd te worden dus de meneer zegt ik moet weer een monteur sturen ik zo ja moet maar weer
>>>Gesprek 3
5 - vandaag moest er een monteur komen tussen 08.00 en 12.00 dus ik wacht komt er niemand ik weer bellen code weer gegeven staat er dat ik word terug word gebeld voor een nieuwe afspraak ik denk {MOD EDIT} alweer maar nu weer een nieuwe afspraak voor woensdag. Ik dacht eens vragen dat deze afspraak nu zeker is nee zegt de mevrouw deze afspraak kan zo weg vallen en weer een nieuwe worden gemaakt maar dan word u weer gebeld
* nu ben ik dus ongeveer 2 à 3 maanden verder
* nog geen oplossing
* en nog steeds de zelfde problemen
Mvrg Michel
Wat ik even kwijt wil op dit forum is het volgende. Ik heb al een tijd last met me verbinding de volgende klachten zijn het.
> internet valt meer dan 4 keer weg op een avond.
> als ik met iemand aan het bellen ben hoort die persoon mij op eens niet meer.
> Digitale TV valt een paar keer op een avond weg.
Dus ik natuurlijk bellen naar ziggo
>>>gesprek 1
1 - Alles uitleggen wat er aan de hand is word er een monteur gestuurd ik maar wachten die dag komt er niemand ik weer bellen met me code die ik heb gehad zegt de mevrouw aan de telefoon ja ze zagen u modem online dus ze hebben gedacht dat het probleem verholpen was. Nieuwe afspraak maar weer en nu er bij vermeld ( weg vallende verbinding ) Af spraak voor een woensdag
2 - woensdag word ik gebeld dat er geen monteur kan komen en dat die vrijdag komt dus ja oke is goed was toch vrij.
3 - monteur komt langs sluit zijn apparaat aan en kijk of alles werk en dat er geen breuk in me kabel zit buiten. Dat was de oorzaak niet dus hij stuurt een nieuwe Modem op.
>>>Gesprek 2
4 - 2 à 3 weken later nog geen nieuwe Modem ontvangen dus ik weer bellen blijkt dat er niets van terug te vinden is dat er een nieuwe modem moet opgestuurd te worden dus de meneer zegt ik moet weer een monteur sturen ik zo ja moet maar weer
>>>Gesprek 3
5 - vandaag moest er een monteur komen tussen 08.00 en 12.00 dus ik wacht komt er niemand ik weer bellen code weer gegeven staat er dat ik word terug word gebeld voor een nieuwe afspraak ik denk {MOD EDIT} alweer maar nu weer een nieuwe afspraak voor woensdag. Ik dacht eens vragen dat deze afspraak nu zeker is nee zegt de mevrouw deze afspraak kan zo weg vallen en weer een nieuwe worden gemaakt maar dan word u weer gebeld
* nu ben ik dus ongeveer 2 à 3 maanden verder
* nog geen oplossing
* en nog steeds de zelfde problemen
Mvrg Michel
Laatst bewerkt door een moderator:

heeft die de kabel door gemeten hoeveel de van af het modem naar de kast doet zenden was ook allemaal goed hij heeft wel wat dingen aangepast in de hoofd kast ( komen 10 wijken bij elkaar ). De monteur zij ook ik heb nu wat dingen aangepast in de hoofd kast en ik hoop dat hier het probleem verholpen is zo niet dan moet er misschien toch een nieuwe modem komen alleen hij wou het stap voor stap doen anders weet die drek niet meer waar het aan ligt.