J
Jack-2007
Ja, en weer een klacht over Ziggo waar ik Sicko van wordt.
Je belt de helpdesk ('Call center', 'helpdesk', wat een eufemismen! Het is een ordinaire firewall om klagende klanten zo lang mogelijk op afstand te houden. )
Twee weken geleden, (jawel 2 weken !) heb ik een storing doorgegeven m.b.t. mijn download snelheid. Mutsje aan de telefoon zei dat ik de modem moest resetten tijdens het gesprek, tja, dan stopt de telefoon ook he ?
Die maandag of dinsdag erop zou ik worden teruggebeld, na een week begon ik al wortel te schieten.... Even gebeld, en doodleuk te horen krijgen dat ze het te druk hebben, pats verbinding verbroken !
Service jongens !!!!
Via de website maar een formulier gestuurd met de klacht, mijn wortels worden steeds langer !
SERVICE JONGENS !!!
Onderhand ben ik bezig een brief op te stellen dat ik mijn geld terug wil, want met een powerbundel nauwelijks 200 kbs halen is ronduit treurig.
Ook ben ik voornemens over te stappen naar ADSL, ok, je hebt minder snelheid, maar dat kost lang niet zo veel als SLECHT internet van Ziggo !
Uiteraard mag Ziggo de aansluiting gaan betalen, want ze blijven in gebreke !
Als ik komende week niets hoor neem ik contact op met Kassa en de Consumentenbond om dit Ziggo Circus eens aan te laten pakken.
Ja, ik ben boos, heel boos omdat ik als klant aan de kant wordt geschopt !
Het had Multikabel moeten blijven, toen wist men wat Service en Klantvriendelijkheid was.
Ik zal maar niet vragen of er meer klachten zijn, want ik weet al dat ze er zijn.
Je belt de helpdesk ('Call center', 'helpdesk', wat een eufemismen! Het is een ordinaire firewall om klagende klanten zo lang mogelijk op afstand te houden. )
Twee weken geleden, (jawel 2 weken !) heb ik een storing doorgegeven m.b.t. mijn download snelheid. Mutsje aan de telefoon zei dat ik de modem moest resetten tijdens het gesprek, tja, dan stopt de telefoon ook he ?
Die maandag of dinsdag erop zou ik worden teruggebeld, na een week begon ik al wortel te schieten.... Even gebeld, en doodleuk te horen krijgen dat ze het te druk hebben, pats verbinding verbroken !
Service jongens !!!!
Via de website maar een formulier gestuurd met de klacht, mijn wortels worden steeds langer !
SERVICE JONGENS !!!
Onderhand ben ik bezig een brief op te stellen dat ik mijn geld terug wil, want met een powerbundel nauwelijks 200 kbs halen is ronduit treurig.
Ook ben ik voornemens over te stappen naar ADSL, ok, je hebt minder snelheid, maar dat kost lang niet zo veel als SLECHT internet van Ziggo !
Uiteraard mag Ziggo de aansluiting gaan betalen, want ze blijven in gebreke !
Als ik komende week niets hoor neem ik contact op met Kassa en de Consumentenbond om dit Ziggo Circus eens aan te laten pakken.
Ja, ik ben boos, heel boos omdat ik als klant aan de kant wordt geschopt !
Het had Multikabel moeten blijven, toen wist men wat Service en Klantvriendelijkheid was.
Ik zal maar niet vragen of er meer klachten zijn, want ik weet al dat ze er zijn.