S
Sn0wBiatch
Hallo allemaal,
Mijn ellende begon 2 maanden nadat ik upc aangeschaft had (fiber 60 + tel + tv).
Het modem begon steeds vaker te klapperen, en kwam soms niet eens in. monteur 3x geweest, 2x heeft hij wat dingen vervangen zoals splitter en bekabeling na aandringen (want natuurlijk als de monteur er is werkt alles, totdat hij zich omdraait
) heb ik 2x een lekkere rekening gehad terwijl het probleem nog steeds bestond (hiermee ben ik nog aan het uitvechten wie er gaat betalen, want dit is belachelijk) en uiteindelijk de 3de keer men modem vervangen op de vrijdag.Bleek er iets verkeerds gegaan te zijn heb ik weer een lang weekend zonder internet gezeten. Dit modem doet het super, heel af en toe dat sommige ssh sessies uit klappen, maar kan hier wel mee leven. Nu krijg ik een mail van upc dat ik het modem moet inleveren omdat dit een zakelijk modem is wat nu geplaatst is
Nu kan ik weer heel men netwerk gaan omsleutelen, net nu ik men router verkocht had op marktplaats.
Dit modem heeft standaard een dhcp server en wireless. en 4 uitbreidingspoortjes voor 1000mbit.
zucht, kan ik het weigeren dat ik het modem behoud? of recht op hetzelfde soort modem maar dan voor particuleren? ( ik weet niet of ze bij chello bestaan )
zucht.
Vriendelijke groet,
Chris
Mijn ellende begon 2 maanden nadat ik upc aangeschaft had (fiber 60 + tel + tv).
Het modem begon steeds vaker te klapperen, en kwam soms niet eens in. monteur 3x geweest, 2x heeft hij wat dingen vervangen zoals splitter en bekabeling na aandringen (want natuurlijk als de monteur er is werkt alles, totdat hij zich omdraait
) heb ik 2x een lekkere rekening gehad terwijl het probleem nog steeds bestond (hiermee ben ik nog aan het uitvechten wie er gaat betalen, want dit is belachelijk) en uiteindelijk de 3de keer men modem vervangen op de vrijdag.Bleek er iets verkeerds gegaan te zijn heb ik weer een lang weekend zonder internet gezeten. Dit modem doet het super, heel af en toe dat sommige ssh sessies uit klappen, maar kan hier wel mee leven. Nu krijg ik een mail van upc dat ik het modem moet inleveren omdat dit een zakelijk modem is wat nu geplaatst is
Nu kan ik weer heel men netwerk gaan omsleutelen, net nu ik men router verkocht had op marktplaats.Dit modem heeft standaard een dhcp server en wireless. en 4 uitbreidingspoortjes voor 1000mbit.
zucht, kan ik het weigeren dat ik het modem behoud? of recht op hetzelfde soort modem maar dan voor particuleren? ( ik weet niet of ze bij chello bestaan )
zucht.
Vriendelijke groet,
Chris
.