Klacht over goedkope abonnementen die van korte duur zijn en ik nu € 46,00 moet gaan betalen, terwijl goedkope abonnement voor 6 maanden was.

Nogmaals hier ontbreekt natuurlijk wel heel wat informatie, wat voor abonnement heb je exact?

Hoezo kon je pas in feb van de korting gebruik maken, ze kunnen achteraf prima verrekenen.

Wat zegt Ziggo er nu eigenlijk van, want dat ontbreekt in het verhaal. Je kunt ze toch gewoon bellen....

En als ze je een nieuw abo aanbieden, wat ik ook vreemd vind want ik zou geen nieuw abo willen maar gewoon compensatie en dat men zich aan de afspraken houdt.

En waarom jij een TV box krijgt, ik neem aan dat die bij je abo in zit... dat weet je zelf het beste toch.

En laat ook even weten hoe eea is afgelopen aub.
 
Beste Savanna, ten eerste zou ik mijn bevestigings mail of brief er even bij nemen om te checken wat het aanbod exact was.
6 maanden voor 33,50 of staat er wellicht 4 maanden voor 33,50?

Wanneer ik jou was zou ik alle stukken plus je verhaal zo compleet/duidelijk en kort mogelijk op de mail zetten aan Ziggo, in de vorm van een klacht.
Er zal dan vast en zeker iemand naar kijken die jou duidelijkheid kan geven.

Voor zover ik nog weet van toen ik er werkte, een paar weetjes:

Ziggo hanteert een systeem van achteraf corrigeren wanneer er niet correct gefactureerd is en/of er iets verrekent moet worden.
Het is dan afhankelijk van in welke facturatieronde (datum van incasso) jij als klant valt. Meestal klopt het weer in de maand er na.

De informatie over de prijsverhoging krijgen alle klanten.

Daar naast schrijf je dat je gebeld hebt met Ziggo. Was dat vanwege de 2,50 prijsverhoging? Je abonnement zou per 23 juni gewijzigd worden?

Wanneer er een prijsverhoging is vanuit Ziggo heb je als klant het recht om kosteloos contractbreuk te plegen.
Vaak gaan klanten akkoord met een nieuw aanbod, echter betekent dat wel dat het huidige contract verbroken wordt en je nieuwe aanbod in gaat. Wanneer je dan tot 23 juli 33,50 zou hebben, vervalt dat met de ingang van het nieuwe aanbod.

Je hebt ook zelf iets over gemaakt? Hoe vriendelijk dat ook bedoeld is, je kunt het beste de automatische incasso van Ziggo afwachten. zelf overmaken maakt alles alleen maar warrig.
En Ziggo kondigt altijd tevoren aan wat ze incasseren. Op zo’n moment kan je ook bellen en kunnen zij het nakijken.

Succes
 
Wanneer er een prijsverhoging is vanuit Ziggo heb je als klant het recht om kosteloos contractbreuk te plegen.
dat was zo ja voor de wijziging in de voorwaarden per 1 juli kon je opzeggen nu is dat gewijzigd en kan je niet meer opzeggen ookal verhoogt ziggo de prijzen\




Door de prijswijziging in de voorwaarden op te nemen, zijn klanten met een lopend contract niet meer contractvrij na een prijsverhoging
 
dat snap ik maar als ze niet heeft opgezegd is ze automatisch akkoord gegaan met de voorwaarden per 1 juli die voor alle klanten geld ook bestaande
 
We hebben een aantal artikelen in onze algemene voorwaarden aangepast. Hieronder lees je per artikel in de kleur oranje wat we gaan aanpassen. Heb je al Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden vanaf 1 juli in. Neem je vanaf 9 mei Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden meteen in.
Wijziging in Artikel 7.4
Wijziging Klantgegevens, Abonnement, Algemene Voorwaarden en Diensten

Als een wijziging niet aantoonbaar in het voordeel van de Klant is, dan heeft de Klant het recht om het Abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt via de Klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan.

De Klant kan het Abonnement niet opzeggen als het een wijziging betreft die bij het afsluiten van het Abonnement met de Klant is overeengekomen, zoals een periodieke verhoging van tarieven op basis van de inflatie.
 
We hebben een aantal artikelen in onze algemene voorwaarden aangepast. Hieronder lees je per artikel in de kleur oranje wat we gaan aanpassen. Heb je al Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden vanaf 1 juli in. Neem je vanaf 9 mei Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden meteen in.
Wijziging in Artikel 7.4
Wijziging Klantgegevens, Abonnement, Algemene Voorwaarden en Diensten

Als een wijziging niet aantoonbaar in het voordeel van de Klant is, dan heeft de Klant het recht om het Abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt via de Klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan.

De Klant kan het Abonnement niet opzeggen als het een wijziging betreft die bij het afsluiten van het Abonnement met de Klant is overeengekomen, zoals een periodieke verhoging van tarieven op basis van de inflatie.
Dat begrijp ik ook, echter heeft klant voor 1 juli gereageerd waarop zij een nieuw aanbod heeft gekregen van Ziggo van 6 maanden 10 euro korting. In zo’n situatie vervangt het nieuwe jaarcontract het oude per 1 juli.
 
elke klant is over naar de nieuwe structuur of je nu een aanbieding hebt gehad of niet
 
Terug
Bovenaan