Gerardus54
Forum Gebruiker
- Berichten
- 317
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Het is toch simpel. 6 maanden korting is 6 maanden korting. Geen 4 maanden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was zo ja voor de wijziging in de voorwaarden per 1 juli kon je opzeggen nu is dat gewijzigd en kan je niet meer opzeggen ookal verhoogt ziggo de prijzen\Wanneer er een prijsverhoging is vanuit Ziggo heb je als klant het recht om kosteloos contractbreuk te plegen.
Dat begrijp ik ook, echter heeft klant voor 1 juli gereageerd waarop zij een nieuw aanbod heeft gekregen van Ziggo van 6 maanden 10 euro korting. In zo’n situatie vervangt het nieuwe jaarcontract het oude per 1 juli.We hebben een aantal artikelen in onze algemene voorwaarden aangepast. Hieronder lees je per artikel in de kleur oranje wat we gaan aanpassen. Heb je al Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden vanaf 1 juli in. Neem je vanaf 9 mei Ziggo, dan gaan de nieuwe voorwaarden meteen in.
Wijziging in Artikel 7.4
Wijziging Klantgegevens, Abonnement, Algemene Voorwaarden en Diensten
Als een wijziging niet aantoonbaar in het voordeel van de Klant is, dan heeft de Klant het recht om het Abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt via de Klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan.
De Klant kan het Abonnement niet opzeggen als het een wijziging betreft die bij het afsluiten van het Abonnement met de Klant is overeengekomen, zoals een periodieke verhoging van tarieven op basis van de inflatie.