N
nickname
Ik heb 14-09-2006 weer wat meegemaakt, zie de klacht die ik na het telefoon gesprek probeerde te posten (on-line)
---------------------------------------------------------
Beste medewerker(s),
Ik heb sinds 12 mei 2006 Chello Extreem + Free Time bellen. Hiervoor heb ik ruim 7 jaar bij Planet gezeten met het ADSL Comfort pakket. Nu komt het, ik ben nog steeds lid van Planet, ondanks de toezegging dat het opgezegd zou worden door Chelllo (U weet wel die toezegging aan Hans in de tv commercial). Intussen heb ik dus al vanaf mei een dubbele lidmaatschap bij twee providers. En dus ook al 3x de kosten betaald van het ADSL Comfort pakket. En dat terwijl ik ook geen KPN aansluiting meer heb. Dus de vraag die me nu nog rest: wanneer word het opgezegd zoals toegezegd? want als ik het zelf wil opzeggen, dan moet ik tot december nog lidmaatschapskosten betalen, a 54 euro per maand. Dan nog een vraag, hoe kan ik de kosten terug halen die ik intussen nog steeds aan Planet betaald heb?
+++++++
LET OP WANT NU KOMT DE ECHTE KLACHT:
Ik heb 14-09-2006 ruim een uur zitten bellen met één van de medewerkers, en kreeg uiteindelijk te horen dat er vanaf die kant niets gedaan kan worden. De klacht gaat over het onderwerp zoals hierboven omschreven, namelijk een dubbele kostenpost. Nou stelde deze medewerker voor om het huidige lidmaatschap tijdelijk te stoppen, zodat ik dan weer met Planet verder kan gaan, tot het contract afgelopen is. Nou heb ik deze medewerker meerdere keren verteld dat ik Chello Extreem + Freetime bellen heb, en hierdoor geen KPN aansluiting meer bezit, die je minimaal nodig hebt om met Planet te kunnen internetten. Verder kan de medewerker niks voor me doen, dan het huidige contract van Chello tijdelijk opzeggen en de huidige belkosten terugboeken. Ik heb dan ook plus min 70 minuten zitten bellen a 0,10 cent is 7,00 euro (dit is van nu, de rest heb ik het nog niet eens over)
Wat me tegen het hart stoot is dat in de reclame, en tijdens het telefoongesprek met een verkoper word toegezegd dat Chello de huidige abonnement bij uw oude provider opzegt, en als je overal voor getekend en betaald heb, dit niet eens mogelijk is door Chello. Nou moet ik het maar zelf opzeggen volgens de medewerker, en Planet zegt gewoon : u moet uw contract uitdienen, en anders extra kosten. Word op het moment lekker aan het lijntje gehouden door beide providers en intussen maar betalen aan alle kanten, anders de maatregelen die hiervoor gelden.
59,00 euro + belkosten CHELLO Extreem + Freetime bellen - https://www.chello.nl/Abonnementen/Internet___telefonie/
54,00 euro KPN ADSL Comfort <> nu al 3 maanden = 162,00 euro waar ik niets mee kan - https://producten.planet.nl/web/show/id=43983/dbid=13/typeofpage=43651
De nodige belkosten naar 0900 nummers van KPN en CHELLO voor een passende oplossing <> weet echt niet meer hoeveel, maar door de ruime wachttijden bij beide is dit aardig opgelopen.
En dan nog niet eens de tijd die hierin is gaan zitten.
Moet zeggen dat het contract met Chello zo geregeld was. Je zegt "ja doe maar" en de sneltrein gaat ervandoor, maar heb je wat...kom je terug in het stenen tijdperk.
PS: de medewerker die me te woord stond meerdere keren gevraagd wie ik moet benaderen om dit opgelost te krijgen, maar helaas weer die muur van "weet niet,kan niet, en ik vind het echt een vervelende situatie voor u, maar helaas"
WAT is nu de oplossing? medewerkers kunnen niets,kunnen niets doen in deze situatie.
/ Dit hoort u eigenlijk niet te lezen, zijn namelijk m,n gedachten. Maar frustratie doet vreemde dingen /
En dan wil die medewerker 7,00 euro terug storten. Begrijp me goed, deze brief is geschreven dat ik in een situatie verkeer dat ik het liefst alles oppak en met een shovel door de kantoren wil crossen van beide providers. Het is zoals jullie wel meer gehoord zullen hebben (zie een aflevering Kassa of Tros Radar) als er betaald of geregeld moet worden vanaf de kant van de gebruiker moet het allemaal zo snel mogelijk anders staan de nodige maatregelen klaar, maar nu vanaf de gebruiker zijn kant gezien, "sorry ik ben van de helpdesk en ik heb de mogelijkheid niet, of ik mag niet. En dan sorry, maar toch een fijne dag " U kunt nu wel zeggen, als je die afleveringen op tv hebt gezien, had je toch geen contract aangegaan? Zit wat in, maar 20mb snelheid, en alle toezeggingen in de reclame spot doen je goede hoop geven, dus een geslaagde spot.
( Ben eigenlijk best wel benieuwd wat er gebeurt als ik nu nog eens bel, met deze klacht. Misschien krijg ik nu ineens een medewerker die het wel allemaal doorheeft, net als in het begin van het contract. Toen had ik namelijk alles aangesloten maar een hele trage telefonie internet verbinding. Ik bellen, en ja hoor het is een algemeen probleem, "ik kan er niets aan doen..." Dat hoor ik nog steeds, algemeen antwoord aan het worden. Maar goed, ik m,n zwager bellen, en hij zegt, je moet gewoon net zolang bellen tot je de goede medewerker krijgt. Dus ik heb vanaf 's middags zitten bellen, en iedere keer een andere medewerker, en niets. Tot ik de volgende dag nog eens belde, LET OP: Oh meneer, dat gaan wij eens even oplossen, hang de telefoon maar op, dan bel ik u terug anders moet u deze kosten ook nog betalen ( en dit is echt gebeurd ) en binnen 15 minuten had ik de beloofde snelheid.
Moest hier ineens aan denken .
Toch wat goeds….
Ik hou maar op en wacht op een reactie, want de snelheid is geweldig. Met de verbinding verder geen problemen, net als met het bellen via de modem. Want bij Planet, dus KPN is dit wel anders… storing na storing ( ook bij de laatste aflevering van Tros Radar kunnen zien )
Moet niet gekker worden… wat als je je klacht online invult ? https://www.upc.nl/index.php?PageID=147603&vac=
Dit is wat je dan te zien krijgt:
Privacy Required
The resource you have requested requires privacy.
Explanation
You are accessing the resource using an unencrypted connection. The resource has access controls set by the server's administrator that restrict access to encrypted connections.
Solutions
You must access this resource via HTTPS (SSL). Re-access the page using HTTPS. <- ik klik hier en dan
• Op dit moment is het niet mogeljik om in te loggen. Probeer het a.u.b. nogmaals op een later tijdstip
https://www.upc.nl/impe/upcimweb/pu/login?TAM_OP=error&ERROR_CODE=0x38cf044c&URL=%2Fqmail%2Fcontact_verzend.php3
---------------------------------------------------------
Beste medewerker(s),
Ik heb sinds 12 mei 2006 Chello Extreem + Free Time bellen. Hiervoor heb ik ruim 7 jaar bij Planet gezeten met het ADSL Comfort pakket. Nu komt het, ik ben nog steeds lid van Planet, ondanks de toezegging dat het opgezegd zou worden door Chelllo (U weet wel die toezegging aan Hans in de tv commercial). Intussen heb ik dus al vanaf mei een dubbele lidmaatschap bij twee providers. En dus ook al 3x de kosten betaald van het ADSL Comfort pakket. En dat terwijl ik ook geen KPN aansluiting meer heb. Dus de vraag die me nu nog rest: wanneer word het opgezegd zoals toegezegd? want als ik het zelf wil opzeggen, dan moet ik tot december nog lidmaatschapskosten betalen, a 54 euro per maand. Dan nog een vraag, hoe kan ik de kosten terug halen die ik intussen nog steeds aan Planet betaald heb?
+++++++
LET OP WANT NU KOMT DE ECHTE KLACHT:
Ik heb 14-09-2006 ruim een uur zitten bellen met één van de medewerkers, en kreeg uiteindelijk te horen dat er vanaf die kant niets gedaan kan worden. De klacht gaat over het onderwerp zoals hierboven omschreven, namelijk een dubbele kostenpost. Nou stelde deze medewerker voor om het huidige lidmaatschap tijdelijk te stoppen, zodat ik dan weer met Planet verder kan gaan, tot het contract afgelopen is. Nou heb ik deze medewerker meerdere keren verteld dat ik Chello Extreem + Freetime bellen heb, en hierdoor geen KPN aansluiting meer bezit, die je minimaal nodig hebt om met Planet te kunnen internetten. Verder kan de medewerker niks voor me doen, dan het huidige contract van Chello tijdelijk opzeggen en de huidige belkosten terugboeken. Ik heb dan ook plus min 70 minuten zitten bellen a 0,10 cent is 7,00 euro (dit is van nu, de rest heb ik het nog niet eens over)
Wat me tegen het hart stoot is dat in de reclame, en tijdens het telefoongesprek met een verkoper word toegezegd dat Chello de huidige abonnement bij uw oude provider opzegt, en als je overal voor getekend en betaald heb, dit niet eens mogelijk is door Chello. Nou moet ik het maar zelf opzeggen volgens de medewerker, en Planet zegt gewoon : u moet uw contract uitdienen, en anders extra kosten. Word op het moment lekker aan het lijntje gehouden door beide providers en intussen maar betalen aan alle kanten, anders de maatregelen die hiervoor gelden.
59,00 euro + belkosten CHELLO Extreem + Freetime bellen - https://www.chello.nl/Abonnementen/Internet___telefonie/
54,00 euro KPN ADSL Comfort <> nu al 3 maanden = 162,00 euro waar ik niets mee kan - https://producten.planet.nl/web/show/id=43983/dbid=13/typeofpage=43651
De nodige belkosten naar 0900 nummers van KPN en CHELLO voor een passende oplossing <> weet echt niet meer hoeveel, maar door de ruime wachttijden bij beide is dit aardig opgelopen.
En dan nog niet eens de tijd die hierin is gaan zitten.
Moet zeggen dat het contract met Chello zo geregeld was. Je zegt "ja doe maar" en de sneltrein gaat ervandoor, maar heb je wat...kom je terug in het stenen tijdperk.
PS: de medewerker die me te woord stond meerdere keren gevraagd wie ik moet benaderen om dit opgelost te krijgen, maar helaas weer die muur van "weet niet,kan niet, en ik vind het echt een vervelende situatie voor u, maar helaas"
WAT is nu de oplossing? medewerkers kunnen niets,kunnen niets doen in deze situatie.
/ Dit hoort u eigenlijk niet te lezen, zijn namelijk m,n gedachten. Maar frustratie doet vreemde dingen /
En dan wil die medewerker 7,00 euro terug storten. Begrijp me goed, deze brief is geschreven dat ik in een situatie verkeer dat ik het liefst alles oppak en met een shovel door de kantoren wil crossen van beide providers. Het is zoals jullie wel meer gehoord zullen hebben (zie een aflevering Kassa of Tros Radar) als er betaald of geregeld moet worden vanaf de kant van de gebruiker moet het allemaal zo snel mogelijk anders staan de nodige maatregelen klaar, maar nu vanaf de gebruiker zijn kant gezien, "sorry ik ben van de helpdesk en ik heb de mogelijkheid niet, of ik mag niet. En dan sorry, maar toch een fijne dag " U kunt nu wel zeggen, als je die afleveringen op tv hebt gezien, had je toch geen contract aangegaan? Zit wat in, maar 20mb snelheid, en alle toezeggingen in de reclame spot doen je goede hoop geven, dus een geslaagde spot.
( Ben eigenlijk best wel benieuwd wat er gebeurt als ik nu nog eens bel, met deze klacht. Misschien krijg ik nu ineens een medewerker die het wel allemaal doorheeft, net als in het begin van het contract. Toen had ik namelijk alles aangesloten maar een hele trage telefonie internet verbinding. Ik bellen, en ja hoor het is een algemeen probleem, "ik kan er niets aan doen..." Dat hoor ik nog steeds, algemeen antwoord aan het worden. Maar goed, ik m,n zwager bellen, en hij zegt, je moet gewoon net zolang bellen tot je de goede medewerker krijgt. Dus ik heb vanaf 's middags zitten bellen, en iedere keer een andere medewerker, en niets. Tot ik de volgende dag nog eens belde, LET OP: Oh meneer, dat gaan wij eens even oplossen, hang de telefoon maar op, dan bel ik u terug anders moet u deze kosten ook nog betalen ( en dit is echt gebeurd ) en binnen 15 minuten had ik de beloofde snelheid.
Moest hier ineens aan denken .
Toch wat goeds….
Ik hou maar op en wacht op een reactie, want de snelheid is geweldig. Met de verbinding verder geen problemen, net als met het bellen via de modem. Want bij Planet, dus KPN is dit wel anders… storing na storing ( ook bij de laatste aflevering van Tros Radar kunnen zien )
Moet niet gekker worden… wat als je je klacht online invult ? https://www.upc.nl/index.php?PageID=147603&vac=
Dit is wat je dan te zien krijgt:
Privacy Required
The resource you have requested requires privacy.
Explanation
You are accessing the resource using an unencrypted connection. The resource has access controls set by the server's administrator that restrict access to encrypted connections.
Solutions
You must access this resource via HTTPS (SSL). Re-access the page using HTTPS. <- ik klik hier en dan
• Op dit moment is het niet mogeljik om in te loggen. Probeer het a.u.b. nogmaals op een later tijdstip
https://www.upc.nl/impe/upcimweb/pu/login?TAM_OP=error&ERROR_CODE=0x38cf044c&URL=%2Fqmail%2Fcontact_verzend.php3