Dit verhaal is te gek voor woorden Maar wel waar.
Ik heb/had een alles in 1 pakket van Ziggo met daar aan vast een film 1 pakket
Op 17 maart heb ik mijn film 1 pakket stop gezet (alleen film 1 pakket)
Echter precies 1 maan later op 17 april om 23:00 viel ineens mijn tv uit. En kreeg de melding smartcard niet geactiveerd voor dit abonnement. erg raar maar dacht er zal wel een storing zijn dus maar naar bed gegaan.
Volgende ochtend nog geen tv en nu ook geen internet en telefonie.
Ik om 8:00 naar de ks bellen van ziggo .
pas na 20 min kwam hij met de mededeling meneer u heeft het pakket opgezegd.
Ik hem gevraagd wat hij bedoeld met het pakket opgezegd. Nou zegt hij u heeft uw internet bellen tv stop gezet. Verbaast luister ik en melde hem dat ik alleen film 1 pakket heb opgezegd. De man verbind mij door naar de technische dienst.
Ik weer melden heb geen internet bellen en tv meer. Deze man zag gelijk wat er aan de hand was uw pakket is opgezegd. hij zal mij doorverbinden met de administratie Ondertussen met deze man een geintje gemaakt in de trans van jullie hebben me opgezegd wordt ik nieuwe klant dus krijg ik de eerste 6 maand korting . Deze man ging hier op in en vertelde natuurlijk meneer dit is onze fout. Door verbonden mat de administratie vertelde ik weer het verhaal en melde dat ik gebruik wilde maken van de actie die ze hadden en dat dit was toegezegd.
Deze vrouw/meisje gaf me direct aan hier niet aan mee te werken en dat dit niet kon ik moest 2 dagen wachten voor aansluiting. en verder kon ze me niet helpen. Het kwam er op neer dat als ik film 1 niet had opgezegd hun de fout niet had kunnen maken. het was me eigen schuld. het was inmiddels 8:45 al 45 minuten aan de lijn 0,10 cent + de kosten van de provider. en nog geen steek opgeschoten.
Ik direct hier naar de klantenservice van ziggo in Groningen.
Daar mijn verhaal gedaan en daar werd gemeld dat ziggo een grove fout heeft gemaakt en dat ik uit coulance de 6 maanden korting kon krijgen.
Zo gezegd zo gedaan en dit zal 5 dagen duren.
Hier was ik niet zo blij mee ik werk vanuit huis en loop erg veel inkomsten mis.
Tot mijn ontdekking kwam ik in de bibliotheek er ook achter dat mijn e-mail account weg was . Nu brak helemaal mijn klomp kon ik via de bibliotheek de schade nog beperken was nu mijn mail account verdwenen nog meer schade voor mij. Ik weer bellen met ziggo . en daar mij gemeld dat inderdaad mijn ziggo account weg was en hiermee ook mijn mail account. Ik gemeld dat ik nu wel heel veel mis loop in ieder geval rond de 75 tot 100 euro per dag.
Deze vrouw zal me uit troost een coulance geven van schrik niet wel 10 euro.
Ik heb deze vrouw gemeld dat ze van die 10 euro maar een pop moet kopen en lekker daar mee moet gaan spelen.
De 5e dag de modem moest komen en ik met smart wachten. en ja hoor rond 15:00 uur kwam er een busje van TNT aan met een pakje voor mij maar niet van ziggo. Ik weer met ziggo bellen (weer mobiel) De man die ik nu aan de lijn kreeg las eerst alles door en vertelde me dat er wel heel wat fout was gegaan.(echt een pluim voor deze medewerker van ziggo) deze man vertelde me om gelijk weer een signaal op de tv te zetten en dat deed hij . nog geen 1 min later had ik weer tv.
Maar nog geen telefoon en internet.
Deze man gaf me aan een credit voor mij in te voeren, en ik dacht oohh nee niet weer he komt die weer met 10 euro aan zetten. maar nee hoor deze man vertelde me dat ik een paar dagen eerder 10 euro had geweigerd en hij dit ook zal doen hij kon mij 40 euro aanbieden.
hier mee akkoord gegaan want dat had ik mijn tel kosten er in ieder geval er voor een gedeelte uit.
6e dag de modem komt binnen geweldig alles aangesloten en ben gebeld door ziggo of alles naar wens was. Nou nee niet alles naar wens maar ok de modem was er kon weer aan het werk.
Na alles te hebben geïnstalleerd.werkte me internet en telefoon weer. joepie kon weer aan de slag.
Toch nog ff naar de ks van ziggo bellen want ik wil graag het ip nr van het modem weten om zo te kunnen inloggen.
Echter 2 uur en 3 keer door verbonden bij ziggo om een lullige ip adres van het modem op te vragen.
en ben nog niet klaar want al mijn kosten gaat ziggo betalen op de cent af
Ik heb/had een alles in 1 pakket van Ziggo met daar aan vast een film 1 pakket
Op 17 maart heb ik mijn film 1 pakket stop gezet (alleen film 1 pakket)
Echter precies 1 maan later op 17 april om 23:00 viel ineens mijn tv uit. En kreeg de melding smartcard niet geactiveerd voor dit abonnement. erg raar maar dacht er zal wel een storing zijn dus maar naar bed gegaan.
Volgende ochtend nog geen tv en nu ook geen internet en telefonie.
Ik om 8:00 naar de ks bellen van ziggo .
pas na 20 min kwam hij met de mededeling meneer u heeft het pakket opgezegd.
Ik hem gevraagd wat hij bedoeld met het pakket opgezegd. Nou zegt hij u heeft uw internet bellen tv stop gezet. Verbaast luister ik en melde hem dat ik alleen film 1 pakket heb opgezegd. De man verbind mij door naar de technische dienst.
Ik weer melden heb geen internet bellen en tv meer. Deze man zag gelijk wat er aan de hand was uw pakket is opgezegd. hij zal mij doorverbinden met de administratie Ondertussen met deze man een geintje gemaakt in de trans van jullie hebben me opgezegd wordt ik nieuwe klant dus krijg ik de eerste 6 maand korting . Deze man ging hier op in en vertelde natuurlijk meneer dit is onze fout. Door verbonden mat de administratie vertelde ik weer het verhaal en melde dat ik gebruik wilde maken van de actie die ze hadden en dat dit was toegezegd.
Deze vrouw/meisje gaf me direct aan hier niet aan mee te werken en dat dit niet kon ik moest 2 dagen wachten voor aansluiting. en verder kon ze me niet helpen. Het kwam er op neer dat als ik film 1 niet had opgezegd hun de fout niet had kunnen maken. het was me eigen schuld. het was inmiddels 8:45 al 45 minuten aan de lijn 0,10 cent + de kosten van de provider. en nog geen steek opgeschoten.
Ik direct hier naar de klantenservice van ziggo in Groningen.
Daar mijn verhaal gedaan en daar werd gemeld dat ziggo een grove fout heeft gemaakt en dat ik uit coulance de 6 maanden korting kon krijgen.
Zo gezegd zo gedaan en dit zal 5 dagen duren.
Hier was ik niet zo blij mee ik werk vanuit huis en loop erg veel inkomsten mis.
Tot mijn ontdekking kwam ik in de bibliotheek er ook achter dat mijn e-mail account weg was . Nu brak helemaal mijn klomp kon ik via de bibliotheek de schade nog beperken was nu mijn mail account verdwenen nog meer schade voor mij. Ik weer bellen met ziggo . en daar mij gemeld dat inderdaad mijn ziggo account weg was en hiermee ook mijn mail account. Ik gemeld dat ik nu wel heel veel mis loop in ieder geval rond de 75 tot 100 euro per dag.
Deze vrouw zal me uit troost een coulance geven van schrik niet wel 10 euro.
Ik heb deze vrouw gemeld dat ze van die 10 euro maar een pop moet kopen en lekker daar mee moet gaan spelen.
De 5e dag de modem moest komen en ik met smart wachten. en ja hoor rond 15:00 uur kwam er een busje van TNT aan met een pakje voor mij maar niet van ziggo. Ik weer met ziggo bellen (weer mobiel) De man die ik nu aan de lijn kreeg las eerst alles door en vertelde me dat er wel heel wat fout was gegaan.(echt een pluim voor deze medewerker van ziggo) deze man vertelde me om gelijk weer een signaal op de tv te zetten en dat deed hij . nog geen 1 min later had ik weer tv.
Maar nog geen telefoon en internet.
Deze man gaf me aan een credit voor mij in te voeren, en ik dacht oohh nee niet weer he komt die weer met 10 euro aan zetten. maar nee hoor deze man vertelde me dat ik een paar dagen eerder 10 euro had geweigerd en hij dit ook zal doen hij kon mij 40 euro aanbieden.
hier mee akkoord gegaan want dat had ik mijn tel kosten er in ieder geval er voor een gedeelte uit.
6e dag de modem komt binnen geweldig alles aangesloten en ben gebeld door ziggo of alles naar wens was. Nou nee niet alles naar wens maar ok de modem was er kon weer aan het werk.
Na alles te hebben geïnstalleerd.werkte me internet en telefoon weer. joepie kon weer aan de slag.
Toch nog ff naar de ks van ziggo bellen want ik wil graag het ip nr van het modem weten om zo te kunnen inloggen.
Echter 2 uur en 3 keer door verbonden bij ziggo om een lullige ip adres van het modem op te vragen.
en ben nog niet klaar want al mijn kosten gaat ziggo betalen op de cent af