D
dvanhul
Alle ervaringen hier zo lezende over de diverse pakketten die UPC aanbiedt en het verschil in behandeling tussen oude en nieuwe klanten, of erger nog, de volstrekte willekeur van de Helpdeskmedewerkers, ben ik van plan deze voorbeelden te bundelen en voor te leggen aan de Consumentenbond, in de hoop dat die eens met UPC in de slag gaan. Welbeschouwd is het volstrekt van de gekke dat je als bestaande klant allerlei moeite moet doen om in een gunstig pakket terecht te komen. Een fatsoenlijk bedrijf zou de bestaande klanten benaderen en de mogelijkheid bieden om over te stappen naar een ander pakket, zónder dát daar dan ook nog weer eens een nieuw jaarcontract aangehangen wordt! Ik heb zelf Classic en Analoge telefoon, maar loop steeds weer tegen een muur van onbegrip en vooral onwil aan als ik daar wat aan wil veranderen! Voor de combinatie Classic/analoog betaal ik 65 euro per maand, terwijl een nieuwe klant voor iets vergelijkbaars 30 euro kwijt is, een verschil van 420 euro !!! op jaarbasis, dat is toch niet echt normaal, al vindt UPC blijkbaar van wel! Tijd dus dat ze weer eens wat publiciteit gaan krijgen. 



