• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klacht naar Consumentenbond over ondoorzichtige tariefstructuur UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dvanhul
  • Startdatum Startdatum
D

dvanhul

Alle ervaringen hier zo lezende over de diverse pakketten die UPC aanbiedt en het verschil in behandeling tussen oude en nieuwe klanten, of erger nog, de volstrekte willekeur van de Helpdeskmedewerkers, ben ik van plan deze voorbeelden te bundelen en voor te leggen aan de Consumentenbond, in de hoop dat die eens met UPC in de slag gaan. Welbeschouwd is het volstrekt van de gekke dat je als bestaande klant allerlei moeite moet doen om in een gunstig pakket terecht te komen. Een fatsoenlijk bedrijf zou de bestaande klanten benaderen en de mogelijkheid bieden om over te stappen naar een ander pakket, zónder dát daar dan ook nog weer eens een nieuw jaarcontract aangehangen wordt! Ik heb zelf Classic en Analoge telefoon, maar loop steeds weer tegen een muur van onbegrip en vooral onwil aan als ik daar wat aan wil veranderen! Voor de combinatie Classic/analoog betaal ik 65 euro per maand, terwijl een nieuwe klant voor iets vergelijkbaars 30 euro kwijt is, een verschil van 420 euro !!! op jaarbasis, dat is toch niet echt normaal, al vindt UPC blijkbaar van wel! Tijd dus dat ze weer eens wat publiciteit gaan krijgen. :veryangry:
 
Stuur even een pm etje naar een UPC medewerker want je kan wel degelijk overstappen naar dit nieuwe abbo.

Groeten Smartie.
 
dvanhul zei:
Alle ervaringen hier zo lezende over de diverse pakketten die UPC aanbiedt en het verschil in behandeling tussen oude en nieuwe klanten, of erger nog, de volstrekte willekeur van de Helpdeskmedewerkers, ben ik van plan deze voorbeelden te bundelen en voor te leggen aan de Consumentenbond, in de hoop dat die eens met UPC in de slag gaan. Welbeschouwd is het volstrekt van de gekke dat je als bestaande klant allerlei moeite moet doen om in een gunstig pakket terecht te komen. Een fatsoenlijk bedrijf zou de bestaande klanten benaderen en de mogelijkheid bieden om over te stappen naar een ander pakket, zónder dát daar dan ook nog weer eens een nieuw jaarcontract aangehangen wordt! Ik heb zelf Classic en Analoge telefoon, maar loop steeds weer tegen een muur van onbegrip en vooral onwil aan als ik daar wat aan wil veranderen! Voor de combinatie Classic/analoog betaal ik 65 euro per maand, terwijl een nieuwe klant voor iets vergelijkbaars 30 euro kwijt is, een verschil van 420 euro !!! op jaarbasis, dat is toch niet echt normaal, al vindt UPC blijkbaar van wel! Tijd dus dat ze weer eens wat publiciteit gaan krijgen. :veryangry:

Volgens mij volg je aardig nauwkeurig de berichten van andere posten. Daarin kan je ook lezen dat je wel degelijk over kan stappen op Power + anytime. En dat voor €29,95. Dan wel een nieuw jaarcontract, maar ben je dan van plan om binnen een jaar weg te gaan? Volgens mij is het best een goed aanbod van UPC!
 
Ik vind dit topic niet gepast, nog geen 24 uur nadat UPC de totale sturctuur heeft omgezet.
Daarom dit topic verplaatst van UPC algemeen naar lucht uw hart.
 
smartie zei:
Stuur even een pm etje naar een UPC medewerker want je kan wel degelijk overstappen naar dit nieuwe abbo.

Groeten Smartie.

Volgens mij volg je aardig nauwkeurig de berichten van andere posten. Daarin kan je ook lezen dat je wel degelijk over kan stappen op Power + anytime. En dat voor €29,95. Dan wel een nieuw jaarcontract, maar ben je dan van plan om binnen een jaar weg te gaan? Volgens mij is het best een goed aanbod van UPC!

Dat zal allemaal zo zijn, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Punt is dat je daar als klant eerst zelf achter dient te komen en vervolgens zelf actie moet ondernemen. Wat ik van een fatsoenlijk bedrijf verwacht is dat ze in het geval zoals nu bij UPC er dergelijke extreme verschillen ontstaan, het bedrijf zelf actief de klanten schriftelijk benaderd en de klant laat kiezen wat hij wil. Nu moet je toevallig tot de gelukkige bezoekers-leden van dit forum behoren om er achter te komen wat er allemaal mogelijk is. En dat is wat mij betreft principieel onjuist maar wel weer UPC ten voeten uit. Ik zal dus hoe dan ook dit voorleggen aan de Consumentenbond in de verwachting dat zij dit zullen oppakken.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Ik vind dit topic niet gepast, nog geen 24 uur nadat UPC de totale sturctuur heeft omgezet.
Daarom dit topic verplaatst van UPC algemeen naar lucht uw hart.

Zou je mij ook kunnen uitleggen waarom? Of denk jij dat UPC alsnog actief de klanten zal gaan benaderen? Dan is dat nog altijd te laat want achteraf. Maar goed als jij van mening bent dat dit in Lucht uw hart hoort, en daar blij van wordt, mij ook best. Maar een beetje vreemd mag ik het wel vinden toch?
 
DvanHull ,

ik ben het helemaal met je eens, en tot op de dag van vandaag blij dat ik v.w.b internet niet bij UPC zit
 
dvanhul zei:
Zou je mij ook kunnen uitleggen waarom? Of denk jij dat UPC alsnog actief de klanten zal gaan benaderen? Dan is dat nog altijd te laat want achteraf. Maar goed als jij van mening bent dat dit in Lucht uw hart hoort, en daar blij van wordt, mij ook best. Maar een beetje vreemd mag ik het wel vinden toch?

Dus als je nu een PC koopt voor de actie prijs van 999 euro, en volgende week is dezelfde PC te koop voor de nieuwe actie prijs van 899 euro dan wil jij dat de leverancier naar je toe komt en 100 euro terug geeft?
 
René [Mr. Jinx] zei:
Dus als je nu een PC koopt voor de actie prijs van 999 euro, en volgende week is dezelfde PC te koop voor de nieuwe actie prijs van 899 euro dan wil jij dat de leverancier naar je toe komt en 100 euro terug geeft?

Die vergelijking gaat zooooooooooo vreselijk mank da'k maar geen eens een poging doe om het te weerleggen..... 't lijkt wel of je aandelen van UPC hebt of zo :-\
 
Terug
Bovenaan