G
gerda_w
Klacht mobiele telefonie dataverbruik
Mijn dochter heeft sinds kort een mobiel abonnement bij Ziggo voor 15 euro in de maand. Nu blijkt, dat se sinds 1 augustus al 1500 mb aan data heeft verbruikt. Zelfs midden in de nacht staat een verbruik van 200 mb.
Bij de ziggo klantenservice zeggen ze, daar niets aan te kunnen doen.
Ze willen haar niet de huidige rekeningspecificaties opsturen, pas bij de volgende nota.
Ze was klant bij Vodafone onder dezelfde condities en gebruikte daar nog geen 300 mb aan data. Al jaren lang.
In huis gebruikt ze de wifi van Ziggo.
Wat moet ze nu verder doen? Wat kan ze er verder aan doen? Behalve met onmiddelijke ingang ziggo mobiel opzeggen?
Graag reacties. Ze is bang voor een huizenhoge rekening, ze zit nu al 500 mb boven de 1 gyg a 0,10 cent. (en dat geheel buiten haar schuld).
Vriendelijke groeten Gerda
Mijn dochter heeft sinds kort een mobiel abonnement bij Ziggo voor 15 euro in de maand. Nu blijkt, dat se sinds 1 augustus al 1500 mb aan data heeft verbruikt. Zelfs midden in de nacht staat een verbruik van 200 mb.
Bij de ziggo klantenservice zeggen ze, daar niets aan te kunnen doen.
Ze willen haar niet de huidige rekeningspecificaties opsturen, pas bij de volgende nota.
Ze was klant bij Vodafone onder dezelfde condities en gebruikte daar nog geen 300 mb aan data. Al jaren lang.
In huis gebruikt ze de wifi van Ziggo.
Wat moet ze nu verder doen? Wat kan ze er verder aan doen? Behalve met onmiddelijke ingang ziggo mobiel opzeggen?
Graag reacties. Ze is bang voor een huizenhoge rekening, ze zit nu al 500 mb boven de 1 gyg a 0,10 cent. (en dat geheel buiten haar schuld).
Vriendelijke groeten Gerda
Laatst bewerkt door een moderator: