Ik heb 10 dagen geleden een klacht gestuurd per e-mail naar UPC. 3 oktober bericht terug. Ze hebben geprobeerd te bellen , maar helaas er was niemand thuis. Wat een fantasten zijn dat daar . Er is altijd iemand thuis, en anders is er nummermelding als de telefoon niet gehoord zou worden. Maar internet en telefoon zijn er een hele middag niet geweest door een storing van UPC. Zouden ze soms dan toen gebeld hebben. Nee dat is geen korrekte afhandeling van UPC.
Groet Joop
Groet Joop