• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klacht gestuurd per e-mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb 10 dagen geleden een klacht gestuurd per e-mail naar UPC. 3 oktober bericht terug. Ze hebben geprobeerd te bellen , maar helaas er was niemand thuis. Wat een fantasten zijn dat daar . Er is altijd iemand thuis, en anders is er nummermelding als de telefoon niet gehoord zou worden. Maar internet en telefoon zijn er een hele middag niet geweest door een storing van UPC. Zouden ze soms dan toen gebeld hebben. Nee dat is geen korrekte afhandeling van UPC.

Groet Joop
 
Waarschijnlijk snappen ze niet wanneer en waarnaar ze moeten bellen aangezien het administratief gezien nog steeds een teringbende is bij UPC.
 
Misschien nog een mailtje sturen met het uitdrukkelijk verzoek om bijv. 's ochtends / 's middags / 's avonds op nummer X terug te bellen?
 
Misschien eventjes bellen nogmaals of een PM aan 1 van de medewerkers in dit forum
 
Terug
Bovenaan