T
Toover
Op 24 mei 2012 heb ik via het online contactformulier op de website van Ziggo een vraag gesteld aan de klantenservice. Het automatische antwoord met nummer PC1625 dat ik daarop heb ontvangen vermeldt heel optimistisch dat ik zo spoedig mogelijk een reactie zal krijgen.
Nu is zo spoedig mogelijk een rekbaar begrip, maar na bijna 3 weken nog niets te hebben gehoord, heb ik mijn vraag op 13 juni via het contactformulier nogmaals gesteld en daarbij de vraag veranderd in een klacht. Weer als antwoord dat ik van Ziggo zo spoedig mogelijk een reactie zal krijgen.
We zijn nu 6 maanden verder en nog steeds heb ik op beide meldingen geen enkele reactie gehad. Conclusie: Ziggo gaat zeer minachtend met haar klanten om. Zodra ik een tijdelijke aanbieding (HBO) stopzet heb ik bijna gelijk een brief in huis waarin wordt betuigt dat het jammer is dat ik het stopzet en of ik het pakket toch niet wil houden. Wel aandacht dus als het geld opbrengt, maar verder moet je als klant niet zeuren.
Op de website wordt ook verwezen naar het Webcare-team. Ziggo zou echter moeten begrijpen dat niet iedereen via Twitter of een forum, waarbij je je eerst moet registreren, zijn klachten of opmerkingen wil melden en waarom wordt anders de mogelijkheid geboden via het contactformulier een vraag of een klacht te melden.
Daarbij komt dat ik een zeer simpele vraag heb gesteld. Het AOP-punt, dat in mijn woonkamer zit ziet er oud en geoxideerd uit (Katreih ESN 83). Ik heb het topmodel TV van Samsung gekocht en heb de bekabeling geheel vernieuwd met kwalitatief goed materiaal. Ondanks dat, heb ik last van zeer veel storingen, dus wil ik ook het oude AOP-punt vervangen en heb gevraagd of ik dat zelf mag vervangen en zo ja met welk materiaal.
Op het forum heb ik later gezien dat er door Webcare-medewerkers wordt gereageerd op opmerkingen en/of klachten. Daar heb ik ook gelezen dat het AOP-punt door de klant zelf mag worden aangepast of geplaatst. Het materiaal wordt dan door Ziggo gratis verstrekt en daarvan wil ik graag gebruik maken.
Ik begrijp niet waarom Ziggo niet gewoon een antwoord heeft gegeven op mijn vragen.
Behalve dat ik verwacht van u materiaal te krijgen toegestuurd, wil ik van Ziggo een reactie ontvangen waarom ik nooit antwoord heb ontvangen op mijn vragen gesteld via het contactformulier.
Ik accepteer daarbij niet een oneigenlijk excuus, ik ben 68 jaar en heb de nodige levenservaring en ga geheel met mijn tijd mee. Wie van jullie dan ook antwoord geeft, is zondermeer veel jonger en mist een "paar" jaartjes inzicht en levenservaring en dus omgaan met hun medemens c.q. klanten. Ziggo, besteedt eens echt aandacht aan deze klacht en kom niet met een standaard excuus.
Nu is zo spoedig mogelijk een rekbaar begrip, maar na bijna 3 weken nog niets te hebben gehoord, heb ik mijn vraag op 13 juni via het contactformulier nogmaals gesteld en daarbij de vraag veranderd in een klacht. Weer als antwoord dat ik van Ziggo zo spoedig mogelijk een reactie zal krijgen.
We zijn nu 6 maanden verder en nog steeds heb ik op beide meldingen geen enkele reactie gehad. Conclusie: Ziggo gaat zeer minachtend met haar klanten om. Zodra ik een tijdelijke aanbieding (HBO) stopzet heb ik bijna gelijk een brief in huis waarin wordt betuigt dat het jammer is dat ik het stopzet en of ik het pakket toch niet wil houden. Wel aandacht dus als het geld opbrengt, maar verder moet je als klant niet zeuren.
Op de website wordt ook verwezen naar het Webcare-team. Ziggo zou echter moeten begrijpen dat niet iedereen via Twitter of een forum, waarbij je je eerst moet registreren, zijn klachten of opmerkingen wil melden en waarom wordt anders de mogelijkheid geboden via het contactformulier een vraag of een klacht te melden.
Daarbij komt dat ik een zeer simpele vraag heb gesteld. Het AOP-punt, dat in mijn woonkamer zit ziet er oud en geoxideerd uit (Katreih ESN 83). Ik heb het topmodel TV van Samsung gekocht en heb de bekabeling geheel vernieuwd met kwalitatief goed materiaal. Ondanks dat, heb ik last van zeer veel storingen, dus wil ik ook het oude AOP-punt vervangen en heb gevraagd of ik dat zelf mag vervangen en zo ja met welk materiaal.
Op het forum heb ik later gezien dat er door Webcare-medewerkers wordt gereageerd op opmerkingen en/of klachten. Daar heb ik ook gelezen dat het AOP-punt door de klant zelf mag worden aangepast of geplaatst. Het materiaal wordt dan door Ziggo gratis verstrekt en daarvan wil ik graag gebruik maken.
Ik begrijp niet waarom Ziggo niet gewoon een antwoord heeft gegeven op mijn vragen.
Behalve dat ik verwacht van u materiaal te krijgen toegestuurd, wil ik van Ziggo een reactie ontvangen waarom ik nooit antwoord heb ontvangen op mijn vragen gesteld via het contactformulier.
Ik accepteer daarbij niet een oneigenlijk excuus, ik ben 68 jaar en heb de nodige levenservaring en ga geheel met mijn tijd mee. Wie van jullie dan ook antwoord geeft, is zondermeer veel jonger en mist een "paar" jaartjes inzicht en levenservaring en dus omgaan met hun medemens c.q. klanten. Ziggo, besteedt eens echt aandacht aan deze klacht en kom niet met een standaard excuus.