jeroenvdwal
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Wij proberen al vanaf 3 September 2013 een alles in 1 pakket aan te vragen voor onze nieuwbouwwoning (koop) in Veenendaal oost.
3 September het pakket besteld en de medewerker zei dat we binnen een week een bevestiging met installatiedatum en telefoonnummer zouden krijgen.
10 September weer gebeld en we stonden niet eens in het systeem.
Gelijk maar weer het pakket besteld en binnen een week......
We kregen nu ook gelijk een klantnummer.
17 September weer gebeld dat we nog niks hadden ontvangen.
Na een aantal keer te zijn doorverbonden en een supervisor aan de lijn te hebben gehad werd ons nu verzekerd dat het allemaal in orde zou komen.
Nu zijn we al weer 2 weken en 2,5 uur bellen verder en hebben we nog steeds geen bevestiging.
De kabel zou nog niet zijn vrijgegeven.
Nu moeten we zelf als we op donderdag 3 oktober de sleutel krijgen zelf gaan testen met een tv of er een signaal binnen komt.
Echt van de zotte.
In onze meterkast hangt al vanaf juli een kaartje met "Welkom bij Ziggo", maar zo welkom voelen wij ons eigenlijk niet meer.
Deze week moet het geregeld zijn anders ga ik naar een glasvezelprovider die wel geljik kan aansluiten.
De verhuiskaarten moeten de deur uit en wij willen daar gelijk ons nieuwe telefoonnummer op vermelden.
3 September het pakket besteld en de medewerker zei dat we binnen een week een bevestiging met installatiedatum en telefoonnummer zouden krijgen.
10 September weer gebeld en we stonden niet eens in het systeem.
Gelijk maar weer het pakket besteld en binnen een week......
We kregen nu ook gelijk een klantnummer.
17 September weer gebeld dat we nog niks hadden ontvangen.
Na een aantal keer te zijn doorverbonden en een supervisor aan de lijn te hebben gehad werd ons nu verzekerd dat het allemaal in orde zou komen.
Nu zijn we al weer 2 weken en 2,5 uur bellen verder en hebben we nog steeds geen bevestiging.
De kabel zou nog niet zijn vrijgegeven.
Nu moeten we zelf als we op donderdag 3 oktober de sleutel krijgen zelf gaan testen met een tv of er een signaal binnen komt.
Echt van de zotte.
In onze meterkast hangt al vanaf juli een kaartje met "Welkom bij Ziggo", maar zo welkom voelen wij ons eigenlijk niet meer.
Deze week moet het geregeld zijn anders ga ik naar een glasvezelprovider die wel geljik kan aansluiten.
De verhuiskaarten moeten de deur uit en wij willen daar gelijk ons nieuwe telefoonnummer op vermelden.
Laatst bewerkt door een moderator: