Gerardus54
Forum Gebruiker
- Berichten
- 328
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Krijg ik een vrolijk niets aan de hand mailtje van Ziggo dat mijn pakket is aangepast. Er verandert niets maar ik moet 8 euro per maand meer betalen. Dit is oplichterij, iets door je strot duwen. Als je het aan mij vraagt is dit nou misbruik maken van je positie......bah, ratten. Opfrissen heet dat en dan nog "fijne dag" eronder.
#############################
We brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. Daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. En daarom ruimen we wat oude pakketten op. We kunnen ons voorstellen dat dit bericht als een verrassing komt en dat u zich afvraagt wat voor gevolgen dit voor u heeft. Dat leggen we daarom graag uit.
We hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. Ons voorstel is: Internet Complete en TV Max (zonder bellen).
We vatten de belangrijkste punten voor u samen:
Televisie
Uw nieuwe pakket staat vanaf 10 augustus 2019 automatisch aan. Bestelt u liever iets anders of wilt u kosteloos opzeggen? Via ziggo.nl/mijnziggo vergelijkt u eenvoudig de pakketten. Wijzigen kan elke maand als u wil. Ook later nog als ons voorgestelde pakket niet bevalt. Bellen kan ook. Dat is gratis vanaf een telefoonlijn van Ziggo naar 1200 of 0900-1884 tegen normaal tarief. We zitten zeven dagen per week voor u klaar, van 8.00 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds. We helpen u graag.
Fijne dag,
#############################
We brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. Daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. En daarom ruimen we wat oude pakketten op. We kunnen ons voorstellen dat dit bericht als een verrassing komt en dat u zich afvraagt wat voor gevolgen dit voor u heeft. Dat leggen we daarom graag uit.
We hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. Ons voorstel is: Internet Complete en TV Max (zonder bellen).
We vatten de belangrijkste punten voor u samen:
Televisie
- Aan de inhoud van het Movies & Series XL pakket verandert niets.
- Dat pakket staat nu wel als onderdeel van uw abonnement op de factuur.
- Uw internet blijft even snel als het was. Downloaden doet u met 250 Mbps.
- En uploaden gaat met 25 Mbps.
- De prijs van uw pakket gaat omhoog met € 8,00.
- De factuur na 10 augustus 2019 is daarom anders dan anders:
- Het 'oude' pakket betaalde u vooruit en wordt verrekend het met nieuwe pakket.
- Meer lezen? Kijk op ziggo.nl/factuurvragen onder tabje Abonnement gewijzigd.
Uw nieuwe pakket staat vanaf 10 augustus 2019 automatisch aan. Bestelt u liever iets anders of wilt u kosteloos opzeggen? Via ziggo.nl/mijnziggo vergelijkt u eenvoudig de pakketten. Wijzigen kan elke maand als u wil. Ook later nog als ons voorgestelde pakket niet bevalt. Bellen kan ook. Dat is gratis vanaf een telefoonlijn van Ziggo naar 1200 of 0900-1884 tegen normaal tarief. We zitten zeven dagen per week voor u klaar, van 8.00 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds. We helpen u graag.
Fijne dag,