• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kijken films / foto's van eigen (synology) NAS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter slingshot
  • Startdatum Startdatum
S

slingshot

Hallo,

Ik heb de horizon box al vanaf het begin en ook alle ellende gehad. Ik moet zeggen dat de box nu stabiel draait (de netwerk faciliteiten gebruik ik niet). Ik had de box voornamelijk genomen om films die op mijn NAS staan te kunnen kijken vanaf de horizon box in plaats van een media speler.
Dit bleek toen ernstig tegen te vallen; beeldformaat klopte vaak niet, geen mogelijkheid om van geluid spoor te wisselen, geen mogelijkheid om de ondertitels e.d. aan en uit te zetten.

Voordat ik alles weer ga aanpassen ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Is de horizon box op dit vlak ook verbeterd?

Het kijken van een foto's was ook een ramp, de foto's werden getoond als postzegels. Is dit verbeterd?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Onlangs nog een nieuwe poging gedaan, maar ook hier werkt de mediaplayer niet fatsoenlijk. Wat je schrijft herken ik. Ik heb een Synology DS213+ en een D-link DNS-323, waarbij de Synology voorzien is van de mediabestanden. Op alle andere apparaten in huis werkt het prima, maar de HB bakt er niets van.
 
Sterker nog het is nu na dik 2 jaar nog steeds niet mogelijk om een mapje met foto's achter elkaar (dia presentatie) af te spelen.
Je moet bij ieder fotootje terug en weer een nieuwe openen ja echt! een voor een!
Niet te geloven.
 
En UPC maakt zich er makkelijk vanaf. Ja meneer, maar dat is uw thuisnetwerk, daar gaan wij niet over. Onze box doet het prima. >:(
 
TVerm zei:
Sterker nog het is nu na dik 2 jaar nog steeds niet mogelijk om een mapje met foto's achter elkaar (dia presentatie) af te spelen.
Je moet bij ieder fotootje terug en weer een nieuwe openen ja echt! een voor een!
Niet te geloven.

Bij mij werkt dat prima; je hebt nooit de optie Dia Voorstelling gevonden?
 
kijk altijd via xbox360 ken je wel alles veranderen in grotere beeld en/of dia show
 
The Guide zei:
Onlangs nog een nieuwe poging gedaan, maar ook hier werkt de mediaplayer niet fatsoenlijk. Wat je schrijft herken ik. Ik heb een Synology DS213+ en een D-link DNS-323, waarbij de Synology voorzien is van de mediabestanden. Op alle andere apparaten in huis werkt het prima, maar de HB bakt er niets van.
Was ik al bang voor. Wel irritant want daar maakte zo dik reclame mee...
Ik gebruik XBMC om mijn videos af te spelen werkt prima. Volgens mij is de HB ook een XBMC clone, jammer dat het daar dan niet werkt.
 
Ik gebruik de dlna server nero media home aangezien een normale windows folder share het niet toelaat om .mkv af te spelen.
 
Uit mijn hoofd: selecteer media server -> Foto's -> browse naar de map met foto's -> selectteer ene foto -> OK -> selecteer dia voorstelling starten
 
Terug
Bovenaan