S
slingshot
Hallo,
Ik heb de horizon box al vanaf het begin en ook alle ellende gehad. Ik moet zeggen dat de box nu stabiel draait (de netwerk faciliteiten gebruik ik niet). Ik had de box voornamelijk genomen om films die op mijn NAS staan te kunnen kijken vanaf de horizon box in plaats van een media speler.
Dit bleek toen ernstig tegen te vallen; beeldformaat klopte vaak niet, geen mogelijkheid om van geluid spoor te wisselen, geen mogelijkheid om de ondertitels e.d. aan en uit te zetten.
Voordat ik alles weer ga aanpassen ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Is de horizon box op dit vlak ook verbeterd?
Het kijken van een foto's was ook een ramp, de foto's werden getoond als postzegels. Is dit verbeterd?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik heb de horizon box al vanaf het begin en ook alle ellende gehad. Ik moet zeggen dat de box nu stabiel draait (de netwerk faciliteiten gebruik ik niet). Ik had de box voornamelijk genomen om films die op mijn NAS staan te kunnen kijken vanaf de horizon box in plaats van een media speler.
Dit bleek toen ernstig tegen te vallen; beeldformaat klopte vaak niet, geen mogelijkheid om van geluid spoor te wisselen, geen mogelijkheid om de ondertitels e.d. aan en uit te zetten.
Voordat ik alles weer ga aanpassen ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Is de horizon box op dit vlak ook verbeterd?
Het kijken van een foto's was ook een ramp, de foto's werden getoond als postzegels. Is dit verbeterd?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
