- Berichten
- 576
Kan ik iemand me zeggen of het opzeggen van een extra zender net zo gemakkelijk gaat als het je ervoor aanmelden (via - ik meen - de groene knop)?
Mocht dat niet kunnen ..... dan vind ik dat erg klantonvriendelijk. Als het wél kan dan zal ik daar zeker gebruik van maken.
Tuurlijk ik weet dat je het makkelijk (?) via de telefonische helpdisk zo weer op kunt zeggen, maar toch vraagt dat net iets meer (o.a. telefoonkosten) van de mensen i.v.m. het aanmelden.
Mocht dat niet kunnen ..... dan vind ik dat erg klantonvriendelijk. Als het wél kan dan zal ik daar zeker gebruik van maken.
Tuurlijk ik weet dat je het makkelijk (?) via de telefonische helpdisk zo weer op kunt zeggen, maar toch vraagt dat net iets meer (o.a. telefoonkosten) van de mensen i.v.m. het aanmelden.

