• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kidszone

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo iedereen,

Vraagje, is bij jullie ook alle kidszone zenders actief ?
Kanaal 510 tot 515.
Bij mij wel namelijk.
 
Yep, zijn inderdaad actief dus ik denk bij iedereen wel.
 
Komt dan dus omdat het de zender van de maand is.
 
https://www.facebook.com/UPCNederland zei:
Hebben jouw kinderen KidsZone al ontdekt?

De UPC zender van de maand is een cadeautje voor onze digitale tv-kijkers. In juli is dit KidsZone: een kindertelevisiepakket voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Voor elke leeftijd zijn er leuke zenders met verantwoorde televisie. Op kanaal 13 is deze maand iedere week een andere KidsZone-zender te zien. 4-10: Playhouse Disney en BabyTV, 11-17: Z@ppelin24/Z@pp24, 18-24: Pebble TV, 25-31: Nick Hits. Meer info over KidsZone: https://bit.ly/kCz0Iq.
 
Uitgezonderd Zeppelin24. Blijft wel vreemd dat je deze zender in een aanvullend pakket kan krijgen terwijl als je suft naar de website dat je deze zender vrij kunt bekijken als stream binnen Silverlight player of als je wilt Mediaplayer. Nou ben ik zelf de zender wel fors ontgroeid maar toch........
 
Ikkenietbegrijpen zei:
Uitgezonderd Zeppelin24. Blijft wel vreemd dat je deze zender in een aanvullend pakket kan krijgen terwijl als je suft naar de website dat je deze zender vrij kunt bekijken als stream binnen Silverlight player of als je wilt Mediaplayer. Nou ben ik zelf de zender wel fors ontgroeid maar toch........
Hoezo uitgezonderd ? deze zender kan ik ook zien hoor?
Dat balkje van uw heeft geen abonnement bla bla staat er wel, maar hij werkt gewoon.
Maar dat is met meer zenders dat je ze via internet gratis kan zien. (Slam tv)
 
Terug
Bovenaan