P
pats!
Hallo,
Ik ben in Amersfoort komen te wonen (weet niet welk gebied dit was, casema dacht ik?) En ik wil graag digitv van Ziggo (weinig andere keuze).
Ik heb een 42" full hd scherm dus ik zat te denken aan een HDTV ontvanger. Maar dan kan ik weer niet opnemen. Dus werd mij in de winkel (BCC) aangeraden om er dan een dvd-rcorder bij te kopen.
Gelukkig ben ik niet gelijk op zijn aanbod in gegaan, want ik kwam erachter dat je een dubbele tuner moet hebben om te kunnen kijken en opnemen tegelijkertijd.
Toen zag ik de normala humax/siemens PVR. Maar deze kan geen HD signalen verwerken. Ook niet mijn favoriet dus. Toen zag ik Interactieve TV. Als ik op de site van Ziggo kijk kan ik deze bestellen (komt voor op het bestel formulier). Maar ik wilde het liever telefonisch doen ook omdat ik wat vragen had.
Ik bel dus op, krijg een meneer aan de telefoon die mij dan even verkondigt dat Interactive TV niet geleverd kan worden. Ik vraag waarom en het antwoord daarop was het is nog niet beschikbaar.
Ik snap er de ballen nog van. Ik vraag me nu dus af, is het een goed idee om nu 400 euro uit te geven voor een PVR (geen HDTV dus) om vervolgens te merken dat de HDTV/PVR combi uit is...
Daarnaast is het sowieso niet zonde om een humax/siemens pvr te gebruiken op een full hd scherm van 42"? Of zal ik dat niet merken qua beeldkwaliteit?
Ik ben in Amersfoort komen te wonen (weet niet welk gebied dit was, casema dacht ik?) En ik wil graag digitv van Ziggo (weinig andere keuze).
Ik heb een 42" full hd scherm dus ik zat te denken aan een HDTV ontvanger. Maar dan kan ik weer niet opnemen. Dus werd mij in de winkel (BCC) aangeraden om er dan een dvd-rcorder bij te kopen.
Gelukkig ben ik niet gelijk op zijn aanbod in gegaan, want ik kwam erachter dat je een dubbele tuner moet hebben om te kunnen kijken en opnemen tegelijkertijd.
Toen zag ik de normala humax/siemens PVR. Maar deze kan geen HD signalen verwerken. Ook niet mijn favoriet dus. Toen zag ik Interactieve TV. Als ik op de site van Ziggo kijk kan ik deze bestellen (komt voor op het bestel formulier). Maar ik wilde het liever telefonisch doen ook omdat ik wat vragen had.
Ik bel dus op, krijg een meneer aan de telefoon die mij dan even verkondigt dat Interactive TV niet geleverd kan worden. Ik vraag waarom en het antwoord daarop was het is nog niet beschikbaar.
Ik snap er de ballen nog van. Ik vraag me nu dus af, is het een goed idee om nu 400 euro uit te geven voor een PVR (geen HDTV dus) om vervolgens te merken dat de HDTV/PVR combi uit is...
Daarnaast is het sowieso niet zonde om een humax/siemens pvr te gebruiken op een full hd scherm van 42"? Of zal ik dat niet merken qua beeldkwaliteit?