• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Keuze mediabox XL

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jank
  • Startdatum Startdatum
Berichten
440
Kan ik zelf kiezen welke mediabox XL ik wil hebben? Die met of zonder scartaansluiting.
Ben voornemens mijn oude pakket op te waarderen naar een meer eigentijds pakket.
 
Nee, kiezen is nagenoeg niet mogelijk.
Je hebt de "oude" met scart en de "nieuwe" zonder scart dacht ik.
Je ziet verder geen verschil.
Heb je echt eentje met een scart aansluiting nodig zou ik dat zeker vermelden.
 
Dank je Robert.

Ik heb nog een DVD recorder en vind het soms praktisch, als ik een opname kan branden op een schijfje om te bewaren. Dat de opname dan analoog is nemen we op de koop toe.
Dat zal met de mediabox niet mogelijk zijn.
 
De 7400 is die met scart aansluiting en de 7401 is zonder scartaansluiting.
 
Ondertussen binnen zonder scart. Overleven we wel, dank voor de reakties.
 
Op het ziggoforum zeggen de moderatoren altijd dat ie geruild kan worden voor een met scart.
 
Ondertussen binnen zonder scart. Overleven we wel, dank voor de reakties.

Als het toch niet lukt. Stuur ons nog even een privébericht met je postcode en adres.

Als je een scart aansluiting nodig hebt ruilen we deze voor je om voor een exemplaar met scart.

Groet,
David van Ziggo
 
Terug
Bovenaan