• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

keuze box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peter B
  • Startdatum Startdatum
P

Peter B

Voor mijn nieuwe televisie (Sony 40W4500) wil ik mijn UPC Mediabox omruilen voor een HD-type.
Is het verstandig om deze met DVR te nemen (gezien de recente softwareproblemen) ?
Mijn regio is Rotterdam.
 
Peter B zei:
Voor mijn nieuwe televisie (Sony 40W4500) wil ik mijn UPC Mediabox omruilen voor een HD-type.
Is het verstandig om deze met DVR te nemen (gezien de recente softwareproblemen) ?
Mijn regio is Rotterdam.
Je hebt eigenlijk geen keuze als je wilt opnemen, een analoge harddisk recorder geeft geen goed beeld op een LCD.
 
Terug
Bovenaan