Nu de Auto-Reply funktie het weer doet op de Chello account leek het mij leuk om met het oog op de komende feestdagen mijn Auto-Reply tekst aan te passen en mijn mailers prettige feestdagen toe te wensen,..Ik ben met dat Auto-Reply gedoe tot 07:00 uur vanmorgen bezig geweest i.v.m. de volgende stomme fout! (Je gelooft je ogen niet wanneer je dat leest) Toen ik op 2 accounts 1. Chello en 2. Lycos beide mijn Auto-Reply tekst had aangepast ging ik natuurlijk even een testje sturen van Mijn Chello naar mijn Lycos account, en slimme mensen weten waarschijnlijk al wat er nu gaat gebeuren,..maar aangezien ik niet tot die cattegorie behoor overkwam mij dus het noodlot. toen ik de test deed sloegen beiden e-mail servers op tilt,..Op allebei de adressen had ik dus de Auto-Reply funktie geaktiveerd met nagenoeg dezelfde tekst. De twee e-mail servers kwamen daardoor in een lus en bleven naar elkaar replyen,.. :'( Ik kon pas weer na een uur in mijn Chello account om de Auto-Reply funktie als de wiedeweerga uit te zetten. En,...over inkomende post had ik niets te klagen, er zaten maar liefst 6480 e-mails in mijn Chello mailbox,...(uiteraard met dezelfde reply tekst) Pff, en bij Lycos moest ik die per 13 stuks handmatig verwijderen omdat deze niet ineens verwijderd konden worden om een of andere reden,..Het was dus 07:00 uur voordat ik daarmee klaar was. Dus luitjes,..PAS OP met de Auto-Reply funktie,..een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Groeten Eddy.
