LS,
vorige week vrijdag is in mijn gemeente door Ziggo een kanaalwijziging doorgevoerd (nog niet over op UPC).
Opvallend genoeg komen de HD kanalen nu op geheel andere nummers door 930/940 serie en worden de niet-HD kanalen op de "oude" kanaalnummers van voor de hernummering doorgegeven 1, 2 etc.
Daarnaast klopt het ook niet met de kanaaloverzichten van Ziggo (noch die bij de brief, noch die teruggevonden op de site).
Op twee TVs (Sony, met CI+ module) hetzelfde resultaat; op een PC met AnySee gek genoeg een kanaalindeling als opgave Ziggo.
Instrukties van Ziggo gevolgd frequentie 474MHz, netwerkID 5555 etc.
Geen ontvangstproblemen, wel erg onhandig.
Is dit uniek, of hebben meer abonnee's er last van?
Wat kan er aan de hand zijn?
M vr gr,
R. Meijn
Hoeven
vorige week vrijdag is in mijn gemeente door Ziggo een kanaalwijziging doorgevoerd (nog niet over op UPC).
Opvallend genoeg komen de HD kanalen nu op geheel andere nummers door 930/940 serie en worden de niet-HD kanalen op de "oude" kanaalnummers van voor de hernummering doorgegeven 1, 2 etc.
Daarnaast klopt het ook niet met de kanaaloverzichten van Ziggo (noch die bij de brief, noch die teruggevonden op de site).
Op twee TVs (Sony, met CI+ module) hetzelfde resultaat; op een PC met AnySee gek genoeg een kanaalindeling als opgave Ziggo.
Instrukties van Ziggo gevolgd frequentie 474MHz, netwerkID 5555 etc.
Geen ontvangstproblemen, wel erg onhandig.
Is dit uniek, of hebben meer abonnee's er last van?
Wat kan er aan de hand zijn?
M vr gr,
R. Meijn
Hoeven