• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kanaal 950, ik blíjf die pincode beetje intypen..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
tJa, ik kom er niet vaak, dat slechte erotiekkanaal, maar hij vraagt vaak naar pin, net even getest, ik toets pin in, ik zap naar 995 en terug en weer wil die pin. Iets met mijn pace, of..of?
Wat is hier het beleid in, is er geen mogelijkheid dit voor altijd uit te zetten?
 
Geen mogelijkheid tot uitzetten. Vrijgave (geen invoer PIN) na 23.00 uur.
Ik weet alleen niet hoe het zit als je het complete zenderpakket hebt, of het dan continue "vrij" is.
 
Zo bijzonder is dit kanaal niet .
Allemaal soft rommel en iedere keer reclame dat je naar de premium moet gaan kijken .

Haal mijn spul wel elders en nu voor mij een half jaar op 102 .Wat een actie films in de nacht / ;D
 
Beste tijd was 1980, de tijd van de Piraat..."zo dames en Heren nu de Hoofdfilm" >>> KEIharde pr0n. :D
 
Beeld was wel net zo slecht als een versleten VHS band maar toen wel lachen .
Hier in Rotterdam altijd naar de Belg 2 (heette nog geen Canvas) .Deze zender was altijd vroeg uit de ether .

Filmnet analoog kon je nog kraken . Leuke tijd .
 
Ja beeld was niet zo goed, maar wist je toen veel beter... leuke tijd jah.
 
Terug
Bovenaan