R
Raymond_434
Ik heb sinds 2 dagen geen ontvangst op deze kanalen. De rest werkt prima.Het betreft: ONS, Discovery Science, Discovery World en Jim jam.
De frequentie is 122.000 KHz DVB-c en het ontvangstgebied is Enschede. Ik heb een ci+ smartcard in de TV. Verder heb ik nog een Samsung ontvanger en een HD-recorder allebei met een ci+ smartcard. Het probleem doet zich voor op alle 3 de apparaten. De kabels, pluggen en splitter zijn Ziggo gecertificeerd. Rechtstreeks op de hoofdaansluiting haalt ook niks uit, net zo min als het kaartje er opnieuw weer in doen. Herinstalleren helpt ook niet.
Gebeld met de klantenservice maar daar ook de standaard "oplossingen" die niks helpen. Wie herkent dit probleem en weet wat er aan de hand is.
Alvast bedankt.
De frequentie is 122.000 KHz DVB-c en het ontvangstgebied is Enschede. Ik heb een ci+ smartcard in de TV. Verder heb ik nog een Samsung ontvanger en een HD-recorder allebei met een ci+ smartcard. Het probleem doet zich voor op alle 3 de apparaten. De kabels, pluggen en splitter zijn Ziggo gecertificeerd. Rechtstreeks op de hoofdaansluiting haalt ook niks uit, net zo min als het kaartje er opnieuw weer in doen. Herinstalleren helpt ook niet.
Gebeld met de klantenservice maar daar ook de standaard "oplossingen" die niks helpen. Wie herkent dit probleem en weet wat er aan de hand is.
Alvast bedankt.
