• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kanaal 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
977
Ik heb op kanaal 104 staan: OmegaTV en Film1+1, wie heeft dit ook? kan toch niet zijn dat er twee zenders op 1 kanaal staan?
 
Ja, dat heb ik dus ook zie ik net. :?

Als je [1][0][4] intoetst krijg je eerst het beeld dat de Publieke Omroep is gestopt met doorgifte van de zender en na zo'n 10 seconden krijg je Film 1+1... :-P
 
Nee!!! meen je dat?
Heb ik ook, net als nog een paar spookzenders tussen de hd kanalen en kanaal 101. Is gekomen nadat ik de "oude" kaart weer terug in de samsung heb gestoken en de "nieuwe" kaart in de cisco. Jij toevallig ook gedaan om Film1HD te kijken? ;)
 
Heb ik ook, net als nog een paar spookzenders tussen de hd kanalen en kanaal 101. Is gekomen nadat ik de "oude" kaart weer terug in de samsung heb gestoken en de "nieuwe" kaart in de cisco. Jij toevallig ook gedaan om Film1HD te kijken? ;)


Ik heb sinds de installatie de nieuwe kaart erin zitten..
 
Ik heb nu ook de nieuwe kaart erin zitten en nog steeds hetzelfde, die 104 dubbel, maar ik heb nu wel alles qua zenders ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan