• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan WifiSpots niet aanzetten via Ziggo site

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lenwar
  • Startdatum Startdatum
L

lenwar

Ik probeer al een paar dagen via de Ziggo site m'n WifiSpots aan te zetten.
Toen de wifispots waren samengevoegd, had ik nog een WifiSpot met de UPC naam. Ik wilde het omzetten naar de Ziggo naam, en heb hem eerst uit gezet via de Mijn Ziggo site.

Als ik nu via de Mijn Ziggo website de WifiSpots weer wil aanzetten, dan krijg ik netjes een e-mailtje, met de opmerking dat het tot 24 uur kan duren voordat het zichtbaar is (volgens de site 1 uur? ??? )

Echter... Er gebeurd vooralsnog niets.


Als ik inlog op m'n Horizon Box, dan staat er het volgende:

Community Wi-Fi SSID : Horizon WifiSpots
Community WiFi Status : Disabled

Ik heb de box al gerebooted, en ook de instellingen geback-upped en teruggezet. Dit mocht (helaas) niet helpen...
 
Hier heb ik ook last van en zowel webcare (twitter) als de HD kan mij niet helpen.
 
Ik heb zelf een losse modem, en buiten dat... normaliter kreeg je dan een wachtwoord.
Bij mij is dat anders, er blijft opt-in staan.
 
Het laatste wat ik van Ziggo had gekregen dat de horizon gebruikers wel gebruik kunnen maken van de hotspot(userid/passwoord) maar dat de Horizon box nog niet geschikt was. Dus dat deze op disabled bleef
 
De website van Ziggo met mijn Ziggo werkt nog steeds bagger. Ik wacht wel een paar maanden voordat ik een aanpassing ga maken in mijn Ziggo. Dat hadden ze al klaar moeten hebben per 1 april maar zoals altijd gooien ze eerst de oude schoenen weg voordat er nieuwe zijn.
 
Ondertussen ook een keer geprobeerd de box (tegen beter weten in) naar fabrieksinstellingen te brengen... Dit heeft ook niks uit gehaald...
 
Heb ik ook gehad. 3 keer met de HD moeten bellen maar nu staat het aan. Hebben hun op afstand aangezet en mijn modem gereboot.
 
Terug
Bovenaan