Ik kan sinds een tijd alweer soms degene die ik bel niet horen. Dit kan zowel aan het begin als midden in een gesprek zijn.
Ook heb ik weleens dat als ik iemand probeer te bellen dat er dan gezegd word dat het nr niet in gebruik is terwijl dit helemaal niet zo is. Voor zover ik weet is dat laatste alleen bij Ziggo nummers.
Zijn er mensen die deze problemen herkennen?
En wat was de oorzaak daarvan dan?
Ook heb ik weleens dat als ik iemand probeer te bellen dat er dan gezegd word dat het nr niet in gebruik is terwijl dit helemaal niet zo is. Voor zover ik weet is dat laatste alleen bij Ziggo nummers.
Zijn er mensen die deze problemen herkennen?
En wat was de oorzaak daarvan dan?
