L
longbigbear
hier werk ik met outlook 2007,krijg volgende foutmelding als ik Ziggo account test
kan server niet vinden.
heef dit hier mee te maken ?
Groepsstoring sinds maandag 29 december 11.04 uur
Door een storing is er vertraging ontstaan bij het versturen en ontvangen van e-mail berichten via zowel de Ziggo webmail als het e-mail programma op uw pc.
Dit geld alleen voor e-mail adressen welke eindigen op @ziggo.nl.
We verwachten dat deze storing in de loop van de avond is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak
er komen ook geen mails binnen via outlook ziggo account
kan server niet vinden.
heef dit hier mee te maken ?
Groepsstoring sinds maandag 29 december 11.04 uur
Door een storing is er vertraging ontstaan bij het versturen en ontvangen van e-mail berichten via zowel de Ziggo webmail als het e-mail programma op uw pc.
Dit geld alleen voor e-mail adressen welke eindigen op @ziggo.nl.
We verwachten dat deze storing in de loop van de avond is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak
er komen ook geen mails binnen via outlook ziggo account