Kan regelmatig opnames niet afspelen op LG TV

Berichten
476
Internet
  1. DELTA
Digitale TV
  1. DELTA
Wanneer je de opname selecteert dan blijft het scherm zwart en kun je dus niets afspelen.

Dit is gekomen na de WebOS v3.0.4 update en is erg vervelend.

Hiervoor nooit geen last van gehad maar sinds invoering nieuw programma informatiescherm dus wel.
 
Vandaag al voor de vijfde keer weer niet.

Het vreemde is bij WebTV zie ik dit programma informatiescherm wel en kan ik dus wel eigen opnames afspelen.
 
Laatst bewerkt:
PS het is 1 december, dus mogelijk dat men deze week weer nieuw releases doet.
Bedenk wel dat tijdens deze periode er meest geen spannende wijzigingen zijn omdat men alles tijdens de feestdagen zo stabiel mogelijk wil houden. Maar mogelijk dat bugfixes wel gedaan worden.
 
Helaas blijkt uit alles dat Delta de zaakjes ook niet best op orde heeft met betrekking tot de kwaliteit van apps. Zie het debacle rond de app voor mobiels. Al weken zijn er inlogproblemen (momenteel lukt het helemaal niet meer). Caiway/Delta zwijgt, sterker nog ze sturen mail over “vernieuwde dienstverlening” rond mobiels. Ja vernieuwd is deze zeker 🫣
Ook het feit dat bij de nieuwe tv abonnementen geen kastje meer geleverd wordt is niet correct omdat men niet communiceert over tekortkomingen bij de te gebruiken apps. Nog niet alle apps hebben bijvoorbeeld DD geluid, je moet dat dan op zijn minst vermelden op de site.

Ook bij iedere aanpassing van de apps houdt je je hart vast wat je nu weer te wachten staat. Vele aanpassingen zijn nog geen verbeteringen.
 
Een aantal apps hebben ook nog geen radio. Zonder deze opties is het geen volwaardige vervanging van de huidige boxen.
En zoals ik al had vermeld. Kiest men nu wel voor een box en moet men € 2.50 aftikken, dan vind ik dat je op zijn minst iets te eisen hebt en dat je minimaal de Smartbox zou moeten ontvangen en geen Aria 7X. Daar had ik die € 2,50 niet voor over, al gaven ze geld toe dan zou ik deze nog niet willen.

Dat er overigens een keer iets mis kan gaan met een app.. dat is van alle tijden. Andere provides hebben ook wel eens proberen.
Delta heeft wel een structuur waarbij iedere maand de app wordt vernieuwd en waarin problemen worden opgelost.
 
Neemt niet weg dat een app die al weken voor problemen zorgt (inzicht in telefoongebruik) een wel heel slechte beurt is. Je zal met vakantie gaan en een aanpassing moeten doen.
Wat mij echter het meest steekt is dat men zwijgt in alle toonaarden. Contact met de helpdesk resulteert in het verstrekken van een nieuw wachtwoord, wat natuurlijk ook niet werk omdat je niet kunt inloggen. Reactie “ja dan is het toch het probleem welke wij momenteel ondervinden. Wordt spoedig opgelost hopen wij”.
Waarom geen mail naar gebruikers of een melding op de site?
 
Workaround : Eerst stukje afspelen van opname in Webtv.

Dan kun je de opname ook weer afspelen op een LG tv.
 
Problemen beperken zich niet alleen tot LG tv’s. Gisteren zat ik een opname te bekijken via de Apple TV. Ook hier sloeg, ergens halverwege, het terugkijken helemaal vast. Ook na opnieuw opstarten van de app bleef het beeld vaststaan. Nu meerdere keren gebeurt.
Uiteindelijk verder gekeken via de Android TV app, helaas zonder DD5.1.

Eigenlijk niet gekeken of ik na de schakeling naar de Tv weer wel verder kon kijken op de Apple TV.
 
Ah, het heeft zelfs Tweakers bereikt zo te zien

 
Terug
Bovenaan