P
pepper
Ben met 2 ontvangers overgegaan op HD.
Dit bevalt uitstekend, ware het niet dat ik nu geen lokale omroep meer kan ontvangen.
Lokale omroep zend alleen maar analoog uit en op deze HD boxen zit geen coax doorverbinding naar de tv.
Weet iemand of dit op een simpele manier is op te lossen, zonder voor de box een splitter te zetten
Dit bevalt uitstekend, ware het niet dat ik nu geen lokale omroep meer kan ontvangen.

Lokale omroep zend alleen maar analoog uit en op deze HD boxen zit geen coax doorverbinding naar de tv.
Weet iemand of dit op een simpele manier is op te lossen, zonder voor de box een splitter te zetten
