E
edumertz
Oke misschien kan iemand mij hier helpen.
Ik wil van mn UPC chell easy af. Maar na een telefoontje met UPC werd mij verteld dat mijn contract stilzwijgend ws verlengd per 1 mei en ik moest wachten met opzeggen tot januari......Wat is dat voor een bullshit ik heb 3 jaar televisie en internet via die gasten en wil er nu gewoon van af, op hun site staat dat je dat een maand opzeg termijn gaat kosten...maar volgens de medewerker aan de telefoon geld dat niet...iemand een g oede suggestie..
:'(
Ik wil van mn UPC chell easy af. Maar na een telefoontje met UPC werd mij verteld dat mijn contract stilzwijgend ws verlengd per 1 mei en ik moest wachten met opzeggen tot januari......Wat is dat voor een bullshit ik heb 3 jaar televisie en internet via die gasten en wil er nu gewoon van af, op hun site staat dat je dat een maand opzeg termijn gaat kosten...maar volgens de medewerker aan de telefoon geld dat niet...iemand een g oede suggestie..
:'(
