• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opzeggen!! GRRR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter edumertz
  • Startdatum Startdatum
E

edumertz

Oke misschien kan iemand mij hier helpen.

Ik wil van mn UPC chell easy af. Maar na een telefoontje met UPC werd mij verteld dat mijn contract stilzwijgend ws verlengd per 1 mei en ik moest wachten met opzeggen tot januari......Wat is dat voor een bullshit ik heb 3 jaar televisie en internet via die gasten en wil er nu gewoon van af, op hun site staat dat je dat een maand opzeg termijn gaat kosten...maar volgens de medewerker aan de telefoon geld dat niet...iemand een g oede suggestie.. :( :'(
 
oftewel, voor je TV kun je er wel van af, maar je int en tel niet... en gezien je int en tel hebt moet je ook kabel afnemen om deze diensten te laten functioneren.

... en dat is nou de kracht... van de postbank. :P
(sorry, kon het niet laten)
 
Terug
Bovenaan