R
Rikh
Ik heb het probleem dat ik met 1 laptop niet in kan loggen op mijn router. Dit lukt wel met een andere laptop, vaste pc en telefoon.
Beide laptops hebben windows 7, dus daar kan het niet aan liggen.
Normaal gesproken krijg je als ik 192.168.1.1 intypt een inlogscherm te zien. Daarmee kan ik inloggen, en dit werkt prima bij de overige apparaten.
Bij de betreffende laptop krijg ik dat schermpje niet en krijg ik direct een 'login incorrect' scherm te zien. Dit gebeurt bij zowel chrome als internet explorer. Het lijkt mij dat ik een module mis die dat inlogscherm laat zien.
Mijn vraag is of iemand een idee heeft wat voor module dat kan zijn. een DLL of een plugin? Of dat ik direct in de adresbalk al de command voor de inlognaam en wachtwoord kan zetten zodat ik direct in kan loggen.
Beide laptops hebben windows 7, dus daar kan het niet aan liggen.
Normaal gesproken krijg je als ik 192.168.1.1 intypt een inlogscherm te zien. Daarmee kan ik inloggen, en dit werkt prima bij de overige apparaten.
Bij de betreffende laptop krijg ik dat schermpje niet en krijg ik direct een 'login incorrect' scherm te zien. Dit gebeurt bij zowel chrome als internet explorer. Het lijkt mij dat ik een module mis die dat inlogscherm laat zien.
Mijn vraag is of iemand een idee heeft wat voor module dat kan zijn. een DLL of een plugin? Of dat ik direct in de adresbalk al de command voor de inlognaam en wachtwoord kan zetten zodat ik direct in kan loggen.